Gigantul american Starbucks va vinde capsule compatibile Nespresso

Gigantul american Starbucks a anuntat ca va intra in segmentul capsulelor de cafea, urmand sa lanseze in aceasta vara capsule compatibile cu aparatele Nespresso in Marea Britanie si Franta. Potrivit publicatiei franceze Le Figaro, capsulele de cafea vor fi disponibile atat in cafenele cat si in magazinul sau online. In Franta, piata capsulelor de cafea compatibile Nespresso este estimata la circa 200 de milioane de euro. Initiata de alt gigant, Nestlé, in 2010, initial in canalul de retail (supermarketuri, hipermarketuri etc.), piata capsulelor de cafea s-a dezvoltat puternic. In Franta, acest segment este dominat de brandul ‘Or, care detine o cota de piata de peste 50%, inaintea brandului Carte Noir. Intrarea unui nou jucator ar putea reface jocurile in aceasta piata.

„Speram ca fanii nostri francezi vor fi incantati ca vor putea profita si acasa de calitatea cafelei Starbucks „, a declarat Duncan Moir, responsabil de dezvoltarea Starbucks in Europa si Orientul Mijlociu. Prin aceasta decizie, Starbucks confirma intentia sa de a oferi multiple oportunitati clientilor sai, dar si de a atrage noi consumatori. In acest sens, a semnat acorduri cu operatori de retail, de exemplu Monoprix si Casino, prin care va deschide locatii in incinta magazinelor detinute de acestia.

Tot in acest scop, de a dezvolta activitatile cafenelelor sale, Starbucks intentionează sa-si majoreze vanzarile de ceai, produs disponibil atat in locatii cat si pentru a fi preparat si consumat acasa. Bazandu-se pe succesul brandului sau Teavana, introdus deja in Statele Unite si Canada, gigantul american va lansa acest brand si in Europa si Asia, pana la sfarsitul anului. Anul trecut, vanzarile de ceai in cafenelele sale au crescut cu 17%, stimulate de achizitiile de ceai rece. In Franta, Starbucks vinde deja ceaiuri (cald sau rece), si se asteapta ca sortimentatia sa fie extinsa prin introducerea brandului Teavana. Anul trecut, Starbucks a inregistrat o cifra de afaceri record la nivel mondial, de 19,2 miliarde USD, in crestere cu 17% fata de anul anterior.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise