Goldplast intentioneaza sa produca la Topoloveni circa 4,6 milioane de unitati, anual, din noile game destinate segmentului Horeca

Goldplast a inceput anul acesta productia a doua noi linii noi de produse destinate in special operatorilor din industria Horeca,  Wild &  Free Finger Food si ICE Collection. Potrivit reprezentantilor companiei, fabrica din Topoloveni va produce anual 4,6 milioane de unitati din noile linii.

„Abordarea pe care Goldplast isi proiecteaza cresterea presupune o permanenta inovatie, respectand in acelasi timp traditia, astfel incat sa putem satisface nevoile utilizatorilor finali si tendintele emergente ale consumului. Cele doua noi linii pe care le propunem ofera o experienta unica si pentru cei mai exigenti profesionisti”, a declarat Domenico Zaccone, Presedinte si Director Executiv Goldplast.

Produsele din Gama Wild&Free Finger Food au un design inspirat din elemente naturale si sunt realizate din polistiren (PS), fara continut de BPA si sunt reciclabile 100%. Materialul este foarte practic: pot fi realizate diferite preparate, pastrate si servite direct, pentru a fi prezentate si consumate.

ICE Collection este o linie inovatoare de pahare care completeaza oferta pentru lumea cocktailurilor si bauturilor spirtoase. Realizata in versiunile DrinkSafe® ICE si Cocktail ICE, tipul acestei colectii este inspirat din structura cristalelor de gheata.

„Goldplast dispune de un Centru de Inovare, in care designerii impreuna cu echipele de marketing, de cercetare si dezvoltare, proiecteaza, studiaza, produc prototipuri si linii noi de produse. Mai mult decat atat, compania investeste in fiecare an, cel putin 5% din cifra de afaceri in activitatile de cercetare-dezvoltare si inovare tehnologii. Rezultatul este un proces eficient, care permite companiei un timp de lansare pe piata de 3 luni pentru produse noi, creand in medie, 30 de noi produse la fiecare 12 luni si mentinand standarde inalte de calitate”, au precizat reprezentantii Goldplast.

Compania Goldplast activeaza de peste treizeci de ani in domeniul accesoriilor pentru masa, concepe, proiecteaza, realizeaza si comercializeaza produse cu design de calitate superioara. Este prezenta in toate cele patru domenii de referinta – finger food, aranjarea mesei, bauturi in siguranta si seturi de tacamuri. Produsele sunt comercializate in 39 de tari.

Cmentariile sunt închise