Grupul City Grill: Afaceri de 90 de milioane de lei la jumatatea anului
Grupul City Grill, cel mai important grup romanesc de restaurante din piata locala, a incheiat prima jumatate a anului 2019 in crestere, avand o cifra de afaceri de 90 milioane de lei (19 milioane de euro). Atitudinea pozitiva de consum a clientilor a dus la o crestere de 10% a bonului mediu, iar pana la finalul anului grupul estimeaza atingerea pragului de 5 milioane de clienti.
Dinamica pozitiva ce a dus la cresterea cifrei de afaceri a Grupului City Grill cu 11% fata de perioada similara a anului precedent este una organica si se datoreaza atat cresterii naturale a numarului de clienti, cat si investitiilor in tehnologizare ce au dus la o eficientizare a serviciilor oferite. De asemenea, programul de fidelitate Out4Food, care a depasit 120.000 membri, ramane un indicator de performanta, iar clientii acestuia genereaza 40% din cifra de afaceri, revenind in medie in restaurantele grupului de 2,5 ori/luna.
Am fost avantajati in prima jumatate a anului si de vremea buna, care ne-a ajutat sa deschidem mai devreme decat de obicei terasele. Dincolo insa de factorii pe care nu-i putem influenta, precum vremea, ne bucuram sa vedem o crestere constanta a programului Out4Food, un barometru elocvent in fidelizarea clientilor, dar si o dinamica pozitiva in cresterea calitatii serviciilor oferite, avand in vedere investitiile din 2018 in dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Prima jumatate a anului a fost marcata de investitii ce au depasit 1,5 milioane de euro, directionate atat catre modernizarea si consolidarea locatiilor existente, dar mai ales catre deschiderea de noi spatii. Primul a fost noul restaurant Becker Brau, deschis in spatiul fostei fabrici de bere, cu o suprafata de 1.000 de metri patrati si o capacitate totala de 500 de persoane. A urmat extinderea Hanului lui Manuc, cu un spatiu stradal, care se adreseaza tuturor celor in catarea unor produse cu specific si ingrediente locale.
Anul acesta, grupul a ajuns la aproape 1.500 de angajati, de 30 de ori mai mult decat in 2004, cand a fost deschis primul restaurant, devenind unul dintre angajatorii preferati din industrie, datorita longevitatii si sigurantei locului de munca, Grupul City Grill fiind intr-o dinamica permanenta, dar si datorita nivelului salarial si formarii profesionale continue asigurate prin intermediul Academiei City Grill.
Avem in vedere finalizarea investitiilor la Hanu’ Berarilor Casa Soare, care se ridica la 1 milion de euro, insa nu ne limitam la acestea. Suntem mereu in cautare de spatii noi, de deschideri de noi restaurante, dar si de parteneriate la nivel national, inclusiv pe segmentul de furnizori, asa ca atunci cand se iveste oportunitatea unui colaborari care se potriveste filozofiei grupului nostru, suntem deschisi la noi investitii, a mai precizat Daniel Mischie.
In ceea ce priveste comportamentul de consum, tendintele actuale arata dominatia restaurantelor pentru pranz (convenience) si a restaurantelor eveniment (dinner), precum si a livrarilor. Cu mutarea accentului catre calitate si produse locale, topul preparatelor preferate de clienti ilustreaza perfect aceste tendinte. Astfel, in top raman micii, produs reprezentativ al City Grill, ciolanul de porc, emblematic pentru Caru’ cu Bere, rata pe varza si papanasii, care sunt legate de Hanu’ Berarilor, dar si sarmalele cu mamaliga si ciorbele.
Grupul City Grill a implinit anul acesta 15 ani de activitate in domeniul hospitalitatii in Romania, fiind cel mai important angajator din industrie. Pentru acest an, grupul estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10 procente fata de 2018, ajungand astfel la 42 milioane euro.
Cmentariile sunt închise