Grupul Trickshot a început expansiunea națională la Brașov si planifică investiții de 2 milioane Euro per locație pentru extinderea în Timișoara, Iași și Cluj-Napoca
Grupul Trickshot, concept ce îmbină gastronomia de calitate și activitățile recreaționale, planifică investiții de 2 milioane Euro per locație pentru extinderea în trei mari orașe ale țării: Timișoara, Iași și Cluj-Napoca.
„Vedem un răspuns foarte bun al pieței atât în zona noastră de tradiție, Bucureștiul, cât și în Brașov, cea mai recentă adiție pe harta prezenței noastre. Apetitul publicului pentru rețeta Trickshot ne convinge că planul nostru de expansiune națională răspunde cerințelor publicului – gastronomie și divertisment de calitate, în zonele care atrag constant fluxuri semnificative de oameni. Vom investi, în medie, 2.000.000 de Euro în fiecare nou oraș în care vom deschide o nouă locație Trickshot”, declară Ion Tănăsescu, Cofondator și CEO al Trickshot Group.
În prezent, locațiile Trickshot au un trafic semnificativ și atrag aproximativ 2.700 de oaspeți pe zi, respectiv 81.000 de oaspeți în fiecare lună.
Fiecare nouă locație deschisă implică dotarea cu echipamente de ultimă generație, sustenabile și prietenoase cu mediul, în linie cu planurile pe termen lung ale companiei.
Locațiile Trickshot sunt gândite nu doar pentru centre comerciale de mari dimensiuni, dar și pentru un profil clar al vizitatorului: educat, tânăr profesionist, corporatist sau antreprenor, exigent chiar și când pregătește o ieșire în proximitatea biroului sau a casei. Publicul țintă călătorește, are gustul educat și identifică ingredientele de calitate, chiar și în cele mai simple preparate.
Trickshot este un concept construit în jurul calității preparatelor culinare și plăcerii de a savura cu adevărat o ieșire în oraș. Gastronomia de calitate și activitatile de grup organizate într-o atmosferă elegantă și totodată familiară se îmbină cu rețetele culinare internaționale, mixurile moderne de băuturi și specialitățile din cafea, cu ingrediente atent selectate și controlate. Acestora li se adaugă componenta de Arcade Games, bowling, biliard & shuffleboard – totul, cristalizat într-o experiență fără compromisuri.
Trickshot a luat naștere în mai 2014, cu prima locație deschisă în Promenada Mall, sub conceptul Bowling & Restaurant, cristalizat ulterior în poziționarea #FunDining odată cu deschiderea celei de a doua locații în Mega Mall, în toamna lui 2017.
În 2019, a luat naștere prima locație Trickshot Food Market, gândită ca un spațiu urban, cu un design modern, în care oaspeții pot accesa 10 stații culinare, cu specific divers și un bar cu mixuri moderne.
În toamna lui 2022, a fost introdus în portofoliu și un concept de restaurant neo italienesc, AveForchetta, concentrat în jurul ADN-ului de gastronomie, design și lifestyle italienesc, îmbinat cu trendurile moderne ale vieții urbane.
În prezent, Grupul Trickshot include 7 locații și unități operaționale și estimează o cifră de afaceri de 17 milioane de euro pentru anul 2023.
- 3 locații Trickshot, parte din conceptul de business #FunDining: Trickshot Promenada, Trickshot Mega Mall în București și, din 20 ianuarie 2023 și Trickshot AFI Brașov.
- o locație în Iride Business Park București, sub conceptul de fast-service restaurant – Trickshot Food Market.
- o locație AveForchetta în București, prima din acest concept, cu un specific neo italienesc.
- o unitate de producție de mari dimensiuni, utilată cu echipamente de ultimă generație, care deservește toate locațiile Trickshot.
- o firmă de import-export ingrediente și produse specializate HoReCa.
Cmentariile sunt închise