„Gust Nemtesc pe Placul Romanului”, o noua campanie si noi produse in restaurantele McDonald’s

McDonald’s Romania a introdus recent in meniul restaurantelor sale doua noi produse: sandvisul Saxon cu vita si sandvisul Bavarez cu carnat, ca parte a campaniei “Gust nemtesc pe placul romanului”.

Prin aceasta campanie, McDonald’s isi doreste sa recreeze atmosfera de toamna, oferind un nou motiv de sarbatoare pentru romani, inspirat din traditiile nemtesti, chiar si dupa terminarea verii. Sandvisurile vor fi disponibile pana in 20 noiembrie in toate cele 67 restaurante McDonald’s din tara.

”Lansam aceste sandvisuri in contextul aniversarii de 20 de ani de McDonald’s in Romania, ca o surpriza pentru clienti si o dovada a faptului ca ne dorim mereu sa inovam. Gusturi Nemtesti pe Placul Romanilor este o campanie care face parte din strategia noastra pe termen lung, careia i-am dat startul o data cu campania Saptamani Romanesti. Ne dorim sa le oferim mereu clientilor gusturi noi, retete autentice, dezvoltate la nivel local si create special pentru a le da motive sa revina mereu in restaurantele noastre”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s Romania.

Sandvisul Saxon cu vita este preparat cu carne de vita, bacon, ceapa prajita, intr-o chifla cu parmezan, alaturi de sos cheese mix si sos de mustar cu hrean. Sandvisul Bavarez cu carnati contine 2 carnati Thuringer serviti alaturi de bucati de ceapa prajita, inveliti intr-o chifla cu malai si sos de mustar.

Campania “Gust nemtesc pe placul romanului” este dublata de o actiune promotionala, activa in toate restaurantele din tara si pe site-ul www.mcdonalds.ro, prin care cei mai iscusiti vorbitori de limba germana vor avea sansa sa castige un premiu surpriza.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

 

Cmentariile sunt închise