Hendrick’s Orbium: lansarea unui nou gin din portofoliul Alexandrion Group

Evenimentul de lansare Hendrick’s Orbium a transformat pub-ul Dianei 4 într-un loc cu totul special. Pentru o seară, localul a primit o nouă înfățișare, desprinsă parcă dintr-un univers paralel pentru care au fost create elemente speciale și materiale ale brandului, în tematica sa avangardistă cu o nuanță neobișnuită.

Noul produs lansat a venit în întâmpinarea trendului național și internațional care arată că ginul este în topul preferințelor consumatorilor de ocazii cool. Această nouă băutură extraordinară vine să completeze oferta de gin de pe piața din România care în ultimii ani înregistrează o creștere double digit, atât în volum, cât și în valoare. Prin intermediul Hendrick’s Orbium oferim o experiență atipică și memorabilă consumatorului nostru, brandul consolidându-și astfel poziția de trendsetter al categoriei de gin. “, a declarat Marinela Popescu, directorul de Marketing al Alexandrion Group.

Hendrick’s Orbium este un gin exclusivist pe care iubitorii de băuturi fine îl pot găsi în cele mai high-end baruri și restaurante din țară. Orbium este o reinventare a clasicului gin Hendrick’s, păstrând aromele neobișnuite de trandafir și castravete, însă îmbogățit cu extracte de chinină, pelin și lotus albastru. Se spune că gustul Hendrick’s Orbium vine dintr-un univers paralel, un univers în care toate regulile sunt făcute pentru a fi încălcate.

Orbium este viziunea maestrei distilatoare Lesley Gracie, iar numele acestui produs este derivat din cuvântul „Orbis” (latinescul pentru „cerc”) reprezentând, în viziunea artistei, călătoria lichidului până să devină gin, dar și gustul complet și rotund pe care Hendrick’s îl oferă tuturor ginurilor ieșite din distileriile proprii. Unicitatea produsului este dată de adăugarea chininei (regăsită în tonic) pentru a-i crea aroma neobișnuită.

Tocmai această viziune a fost redată și în tematica petrecerii exclusiviste de lansare a Hendrick’s Orbium în România care s-a bucurat de prezența unor invitați speciali. Printre aceștia s-au numărat influenceri, jurnaliști și reprezentanți ai industriei HoReCa care s-au bucurat de cocktailurile bazate pe gin, dar și de numerele artistice ale serii. Hendrick’s Orbium este un produs în ediție limitată, nefiind disponibil în magazine, ci doar în baruri și restaurante de top din țară. În România, există momentan doar 430 de sticle de Hendrick’s Orbium.

 

Cmentariile sunt închise