Hochland relansează gama de specialități sub numele „Atelier”
La doi ani de la lansare, gama de brânzeturi Praid va avea o nouă identitate vizuală și un nou nume – Atelier, totul sub conceptul creativ „Gustul Zilelor Bune”. Noua denumire surprinde caracterul artizanal, specific acestei game maturate în Salina Praid.
Odată cu anunțarea noii identități, celor două sortimente aflate deja pe piață – Atelier Brânză Praid Natur și Atelier Brânză Praid (alintată) cu Vin – li se alătură un nou sortiment: Atelier Brânză Praid Cremoasă – cu o culoare mai deschisă, o consistență mai onctuoasă și un gust mai delicat.
Toate cele trei sortimente de brânzeturi din gama Praid Atelier sunt create după rețete originale și 100% românești, în Fabrica Hochland de la Sovata și maturate artizanal în Salina Praid. Diferența dintre cele trei rețete este dată de mixul de culturi folosite și de perioada de maturare. În funcție de toate acestea, brânzeturile capătă gusturi distincte și texturi diferite de la o rețetă la alta.
„Gama Atelier e o inițiativă importantă pentru noi, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea gusturilor consumatorilor noștri și să îi încântăm cu experiențe cât mai autentice și pozitive. Prin noul concept – Gustul Zilelor Bune – ne-am gândit să inspirăm consumatorii să sărbătorească mai des momentele speciale ale fiecărei zile, cu o brânză rafinată, însoțită de un pahar cu vin”, a declarat Andreea Marincescu, Director de Marketing, Hochland România.
Campania de rebranding a fost lansată printr-un masterclass de brânzeturi și vinuri, susținut de somelierul Iulia Scavo, care a dezvăluit secretele pairing-ului dintre vinuri și cele trei sortimente ale gamei Atelier Brânză Praid.
Iulia Scavo, somelier cu peste 10 ani experiență în domeniu, este dublă medaliată cu bronz la concursul „Cel Mai Bun Somelier Din Europa” în 2013 și 2017 și a obținut de-a lungul timpului numeroase alte premii și recunoașteri internaționale – de la titlul de „Cel mai bun somelier din România” în anul 2018, la recunoașterea acesteia ca „Prima femeie laureată a prestigioasei competiții internaționale Master of Port”, în 2017.
„Mă simt onorată că am prezentat acest Masterclass și, totodată, mă bucur să descopăr că și sectorul brânzeturilor evoluează și se îmbogățește cu noi produse tradiționale și artizanale. Obișnuiesc să mă documentez în legătură cu vinul și cultura română, pe care le promovez în mod constant, iar cu prilejul Masterclass-ului Hochland am fost încântată să descopăr gama de brânzeturi maturate – Atelier Brânză Praid. Sortimentul meu preferat este brânza alintată cu Fetească Neagră, ce se distinge prin originalitate și subtilitatea îmbinării cu vinul în procesul îndelung de maturare” a declarat Iulia Scavo.
Campania de comunicare va continua în mediul online, pe canalele de comunicare deținute de Hochland România, dar și în magazine.
Cmentariile sunt închise