ibis Styles Galați Dunărea – a 7-a deschidere Accor din acest an

Accor, lider global în domeniul ospitalității augmentate, își consolidează poziția pe piața românească. Grupul anunță deschiderea primului său hotel în Galați, ibis Styles Dunărea Galați. Proprietatea din Galați este cea de-a doua deschisă în România în 2020 și va fi urmată îndeaproape de încă 5 în acest an, inclusiv Mercure Galați Centrum, până la sfârșitul lunii septembrie. Având un interes din ce în ce mai mare din partea partenerilor săi, Accor va adăuga încă 10 hoteluri portofoliului său în 2021-2023. Planul de dezvoltare cuprinde branduri variate, de la segmentul economic până la cel de lux.

Pe 24 august 2020, Accor a deschis primul său hotel din Galați ce operează sub brandul ibis Styles. Hotelul este situat pe Strada Domnească 13, la câțiva pași de Centrul Vechi al orașului Galați și în proximitatea Portului Galați, cel mai mare port de pe Dunăre și al doilea ca mărime din România. În apropiere se află și teatre, parcuri, universități și alte instituții civice și culturale ale orașului.

Planul de renovare a inclus modernizarea camerelor, restaurantelor și a zonelor publice în conformitate cu standardele brandului ibis Styles, precum și investiții în cele mai noi servicii IT și digitale care vor oferi oaspeților o experiență optimă, eficientă și personalizată.

Tema ibis Styles Dunărea Galați spune povestea unei imersiuni în natură. Oaspeții pot alege una dintre cele 80 de camere de design și se pot bucura de spații publice frumoase, precum și o zonă de conferințe complet echipată. Hotelul invită călătorii și comunitățile locale la Wise Café, care oferă cafea proaspăt prăjită și gustări sănătoase.

Viteza dezvoltării Accor în România nu a fost influențată de provocările fără precedent pe care le-am întâmpinat în industria ospitalității în ultimele luni. Dovada este dată de deschiderea a 7 noi hoteluri în acest an, care vor însuma 802 de camere.

Primele hoteluri deschise sunt ibis Styles București Centrul, pe 22 iunie și ibis Styles Dunărea Galați, pe 24 august. Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele hoteluri noi care se deschid în România în acest an. În următoarele câteva luni, vor fi urmate de Mercure Galați, Mercure Timișoara, ibis Styles Bucharest Airport, ibis Timișoara și ibis Bucharest Politehnica. Suntem entuziasmați de deschiderea a două noi piețe promițătoare în acest an – Galați și Timișoara. Alături de partenerii noștri, suntem nerăbdători să aducem experiența superioară oferită de Accor oaspeților și comunităților locale din aceste două orașe minunate.” – declară Christophe Chamboncel, VP Operations Management Romania & South-Eastern Europe.

Investitorii aleg Accor

Pentru următorii doi-trei ani, Accor a asigurat un plan de dezvoltare solid în România, cu 10 noi proprietăți, ce totalizează peste 1344 de camere. Noile deschideri includ Swissotel Bucharest, un hotel de cinci stele în capitală, și alte branduri noi care vor intra pe piața românească.

Tot mai multe hoteluri se alătură rețelei Accor, deoarece investitorii și proprietarii doresc să profite din plin de revenirea viitoare a pieței ospitalității. Aceștia sunt motivați să devină parte a portofoliului, beneficiind astfel de notorietatea brandurilor, de puterea rețelelor de distribuție și a clubului de loialitate ale Accor, atât în Europa cât și în România.

Cu 5.000 de hoteluri la nivel mondial, Accor oferă expertiză atât în ​​ceea ce privește contractele management hotelier, cât și de franciză, în funcție de nevoile investitorului. Grupul este alături de investitori de la debutul proiectului, în etapa de proiectare tehnică, până la deschidere și operare.

Portofoliul Accor este format din 39 de mărci diferite și include branduri îndrăgite și atractive, precum Mercure, ibis și ibis Styles, care se dezvoltă în prezent puternic în România. Cu Mercure, Accor oferă diversitate și un caracter de inspirație locală. Este singurul brand hotelier de categorie midscale care îmbină puterea unei rețele internaționale cu un angajament puternic față de calitate și experiență caldă a hotelurilor care își au rădăcina în comunitatea locală. ibis Styles este un brand care pune accent pe designul creativ și o atmosferă ludică, regăsite de călători în timpul șederii lor la ibis Styles. Cu un concept de design unic, construit în jurul unei teme specifice și a unei abordări încrezătoare și optimiste, hotelurile ibis Styles oferă o ospitalitate simplă, modernă și economică.

Standarde sporite de igienă si siguranță, certificate de eticheta ALLSAFE

Ca răspuns la criza Covid-19, Accor a introdus măsuri de igienă și prevenție intensificate pentru a asigura siguranța oaspeților, reflectate în implementarea etichetei ALLSAFE. Eticheta reprezintă noile protocoale și standarde ridicate de curățenie ale Accor și asigură respectarea acestor standarde în hotelurile din întreaga lume. În România, toate hotelurile Accor – recent deschise și care funcționează deja – au fost certificate cu eticheta ALLSAFE până la sfârșitul lunii iulie.

Eticheta include distanțarea socială, aplicată în toate zonele comune, dispozitive de igienizare furnizate în spațiile publice cheie (recepție, ascensoare, restaurante etc.), protocoale întărite de curățenie a camerelor, inclusiv dezinfectarea suplimentară a tuturor suprafețelor de contact frecvent și a băilor, check-in și check-out contactless și plăți efectuate electronic ori de câte ori este posibil, un program de curățare intensificat în zonele publice cu dezinfectarea frecventă a tuturor zonelor de contact.

 

Accor este un grup hotelier ce oferă experiențe unice și semnificative în 5.000 de hoteluri, stațiuni și reședințe din 110 țări. Cu un portofoliu de mărci de neegalat, ce variază de la lux până la segmentul economy, Accor oferă expertiză în domeniul ospitalității de peste 50 de ani. Dincolo de cazarea propriu zisă, Accor propune noi moduri de a trăi, de a lucra și de a se relaxa, prin brandurile sale gastronomice, de divertisment, de bunăstare și de co-working. Pentru a stimula performanța afacerii, portofoliul de acceleratoare de business al Accor amplifică distribuția, operațiunile și experiența ospitalității. Oaspeții au acces la unul dintre cele mai atractive programe de loialitate hoteliere din lume.

Cmentariile sunt închise