În plin an pandemic, o antreprenoare deschide un showroom de veselă dedicat locaţiilor din HoReCa şi real estate
Rose Home, afacerea românească, care acum 7 ani a pornit cu un magazin online de nişă cu produse HoReCa şi ulterior cu un mic spaţiu de prezentare într-o vilă din Bucureşti, anunţă deschiderea unui showroom poziţionat central, dedicat produselor pentru industria HoReCa, dotarea cu veselă şi tacâmuri pentru restaurante şi baruri, saloane de evenimente, hoteluri dar şi pentru dezvoltatorii imobiliari care construiesc proiecte de mari dimensiuni în zonele turistice din România.
Deschis anul acesta, în luna august, showroom-ul este accesibil pentru clienţii din Bucureşti, fiind localizat în zona centrală a Capitalei, Şoseaua Nicolae Titulescu Nr. 121 şi reprezintă o altă etapă spre consolidarea unui business autentic românesc. Locaţia beneficiază de un spaţiu generos, ce se întinde pe o suprafaţă de 140 metri pătraţi şi permite expunerea unui număr vast de produse listate din diferite materiale, de la inox, la porţelan şi ceramică rezistentă de culoare albă sau colorată, (produse din melamina, lemn, fonta, articole emailate, articole cu finisaj de cupru, pvd negru etc). Investiţia totală se ridică la suma de 30.000 de euro şi reprezintă crearea unor zone dedicate pentru veselă, produse servire zona restaurant, mic dejun si bufet suedez, ballroomuri şi săli de evenimente, zona cu produse pentru baruri, pahare, tacâmuri.
„Ideea de a deschide fizic o locaţie mai mare şi complexă este un act de curaj în această perioadă delicată pe care o traversăm. Noi am văzut o oportunitate şi parcurgem o etapă de creştere chiar dacă industria din care facem parte are de suferit. Rose Home a pornit ca un site de nişă, care s-a transformat treptat într-un business de familie şi ne propunem să aducem pe piaţa din România cele mai noi idei, produse şi tendinţe din zona de servire a mesei în locaţiile HoReCa. Experienţa de 15 ani în sectorul de ospitalitate a dezvoltat o echipă axată pe consultanţa individuală, ţinând cont de aspect precum: designul locaţiei, tipul de meniu ales, bugetul investit precum şi alte detalii importante ce ţin de armonizarea întregului proiect”, declară Denisa Ştefan, Fondator și Managing Partner, Rose Home.
Echipa Rose Home a lucrat cu designer-ul Luiza Necula pentru amenajarea showroom-ului. Bucătarii, antreprenorii din HoReCa dar şi proprietarii de resorturi sau hoteluri vor avea la dispoziţie un spaţiu “cozy”, plin de inovaţie, design şi frumos, unde să îşi pună în valoare capacitatea de creaţie, alături de Rose Home prin lansarea de mix & match-uri care să împletească armonios tendinţele din zona de design interior cu trendurile de pe piaţa veselei şi a produselor de servire cu meniurile gândite de către Chefii locaţiilor respective.
Rose Home urmăreşte să aducă un plus de valoare pe partea de creativitate şi design în prezentarea preparatelor culinare în locatiile HoReCa.
„Serving inspiration for HoReCa” este motto-ul Rose Home şi ideea după care familia Ştefan construieşte întreaga stategie pentru companie. Pentru anul următor, Rose Home aduce în premieră 4 noi branduri pe piaţa locală care vor completa oferta actuală şi vor aduce un plus de noutate, inovativitate şi design.
“În perioada de pandemie, provocările au venit la pachet cu noi oportunităţi pentru investitorii din domeniul HoReCa în special pentru jucătorii medii şi mari şi ne aşteptăm să vedem în perioada imediat următoare demararea unor proiecte de anvergură în domeniul turismului”, explică Denisa Ştefan, Fondator și Managing Partner, Rose Home.
Piaţa de profil este una în creştere, în zona proiectelor de tip Food & Drink şi a spaţiilor de cazare. Conform datelor Rose Home, anul 2021 a avut o creştere în zona de distribuţie HoReCa cu peste 5% faţă de 2019. Pentru anul 2022, estimăm o creştere a vânzărilor de 15% faţă de 2021, bazată pe cele peste 150 de proiecte HoReCa aflate în derulare în România
Cmentariile sunt închise