La Fantana isi extinde businessul pe segmentul distributiei de cafea pentru clienti B2B prin lansarea unui brand propriu

Grupul La Fantana, furnizor de servicii integrate de aprovizionare cu apa si cafea, lanseaza un brand propriu de cafea si produse complementare, „Green”, produse ce vor fi comercializate in Romania si Serbia.

Lansarea brand-ului propriu „Green” coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienti B2B pe piata din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business in Romania, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza catre clienti HoReCa si B2B din aceasta tara.

Compania a lansat deja primele doua produse ale brand-ului propriu „Green”: „Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv in Serbia si pentru „Green – Lapte special pentru cafea”, accesibil in Romania si Serbia. Produsele se adreseaza in principal segmentului de clienti corporativi (B2B) ai grupului de pe cele doua piete.

„La Fantana are o preocupare constanta pentru a asigura noi perspective de crestere pe termen lung prin diversificarea liniilor de business si inovare. Cheia dezvoltarii noastre in continuare consta in valorificarea bazei extinse de clienti si a infrastructurii logistice majore din cele doua tari in care grupul La Fantana opereaza, avantaje care ne permit utilizarea eficienta a resurselor si multiple posibilitati de cross-selling”, a declarat Cristian Amza, CEO si fondator al Grupului La Fantana.

„Green – Cafea boabe pentru espresso” reprezinta un amestec de sortimente de cafea de cea mai buna calitate din diverse regiuni ale lumii, care beneficiaza de maiestria si expertiza artizanilor italieni in selectia si prajirea cafelei. „Green – Lapte special pentru cafea” este un produs complementar pentru retete de cafea cu lapte. Datorita continutului ridicat de proteine (3,6%).

Reprezentantii La Fantana estimeaza ca, in urma achizitiei Blue Coffee Service in 2014,  a devenit cel mai important distribuitor de cafea pe segmentul serviciilor de vanzare si livrare a cafelei pentru birouri (office coffee solutions – OCS).  Incepand cu anul trecut, grupul este distribuitor al cafelei Lavazza in Romania pentru clienti HoReCa si B2B.

La finalul anului 2014, portofoliul grupului La Fantana inregistra aproximativ 51.000 de clienti, dintre care 35.000 clienti corporativi (B2B) si aproximativ 16.000 clienti rezidentiali. Compania isi deserveste clientii prin intermediul a 28 de sucursale in Romania si a 6 sucursale in Serbia.

Grupul La Fantana este lider pe pietele din Romania si Serbia in segmentul dozatoarelor cu apa imbuteliata (bottled water cooler – BWC), cu o cota piata de 65,3% in Romania si de 50,1% in Serbia in 2013, precum si in segmentul purificatoarelor (point of use – POU) cu o cota de piata de 73,4% in Romania si respectiv 64,3% in Serbia in acelasi an*. Grupul La Fantana detine doua unitati de imbuteliere a apei in Romania (Bucuresti si Talmaciu, jud. Sibiu) si o unitate la Mitrovo Polje, in Serbia.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise