Lantul clujean Marty Restaurants intra in Capitala si vizeaza deschiderea a inca doua unitati pana la finalul anului

Lantul Marty Restaurants, infiintat in anul 2000 de catre antreprenorul clujean Marcelus Suciu, si-a facut intrarea in Capitala, prin deschiderea primei sale unitati in centrul comercial Sun Plaza. Aceasta este cel de-al saptelea restaurant al retelei, iar investitia s-a ridicat la aproximativ o jumatate de milion de euro.

Situat la primul etaj din incinta centrului comercial Sun Plaza,  noul restaurant se intinde pe o suprafata de aproximativ 370 de metri patrati si dispune de o capacitate de 140 de persoane. In prezent, echipa este formata din 35 de persoane.

„Pentru ca noua, ardelenilor, ne place sa facem lucrurile incet, dar bine, iata ca, la 18 ani de la inaugurarea primului restaurant Marty, am decis sa ne extindem si in Capitala. Am ales un centru comercial pentru ca ne permite sa testam aceasta piata foarte competitiva si pe care dorim sa evoluam treptat. Este un pas important pentru noi, insa venim cu o experienta indelungata si credem ca bucurestenii vor aprecia produsele si serviciile noastre”, a declarat Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants.

Potrivit estimarilor reprezentantului companiei, investitia de circa 500.000 euro in primul restaurant Marty din Bucuresti va fi amortizata in trei ani de la inaugurare.

Planurile de extindere ale retelei continua, iar reprezentantii companiei tintesc inaugurarea a altor doua locatii Marty in Bucuresti pana la finalul anului. La nivel de business, pentru 2018 fondatorul Marty Restaurants anticipeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 30%, pana la 15,6 milioane de euro.

Atuul Marty Restaurants: Meniul The Book of Flavours, cu 199 de preparate culinare

Noua unitate Marty din Capitala va dispune de un meniu extrem de divers, intitulat The Book of Flavours, care contine 199 de preparate culinare. Principalele influente ale meniului sunt inspirate din bucataria internationala, respectiv americana si italiana, iar preparatele principale sunt pizza, pastele, burgerii si deserturile, in special cheesecake-ul.

 

 

Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro la final de 2017, pentru 2018 compania isi propune atat o extindere a retelei la nivel national, cat si o crestere de circa 30% a cifrei de afaceri. In prezent, reteaua este formata din 7 locatii, dintre care 6 unitati in Cluj-Napoca si una in Bucuresti.

Cmentariile sunt închise