Lantul Gregory’s reintra pe piata romaneasca, cu un nou concept si un plan ce vizeaza 80 de unitati in urmatorii cinci ani
Gregory’s, cea mai mare retea de locatii de tip coffee & Greek deli din Grecia, a anuntat ca reintra pe piata locala, odata cu deschiderea unei unitati sub conceptul de coffee & Greek deli, din zona complexului rezidential si de birouri UpGround din Bucuresti. Unitatea este operata de companie, urmand ca pana la sfarsitul anului sa mai fie inaugurate inca trei unitati proprii.
Potrivit reprezentantilor companiei, obiectivul pe urmatorii cinci ani vizeaza un numar de 80 de unitati pe piata romaneasca.
„In ultimii ani, Gregory’s a inregistrat o crestere sustinuta, devenind unul dintre dintre cele mai mari lanturi europene din domeniul coffee & food snack. Prezenta afacerii in alte tari este o prioritate pentru noi si credem ca Romania ofera cadrul ideal pentru dezvoltarea grupului in Balcani si Europa de Est. In acest context, deschiderea unitatii din Bucuresti reprezinta un prim pas in implementarea strategiei de extindere pentru urmatorii ani”, a declarat Vlassis Georgatos, director general al Gregory’s SA.
In ceea ce priveste dezvoltarea pe termen mediu, George Makridis, director general Green Break SRL, compania care detine brandul Gregory’s in Romania, a precizat: „Folosind modelul propriu de franciza, grupul vizeaza expansiunea retelei in Romania prin intrarea in sistem a unor francizati din toata tara. In acest context, compania are in plan deschiderea a 80 de unitati in Romania in urmatorii 5 ani”.
Infiintat in 1972, brandul Gregory’s este in prezent al noualea cel mai mare lant din domeniul coffee & food snack din Europa. Reteaua numara peste 330 de unitati in Grecia, Cipru, Germania si Bahamas si aproape 2.500 de angajati. In Romania, Gregory’s a intrat in 2000, cand a fost infiintata o subsidiara locala, o unitate de productie si o retea de restaurante, ajunsa la 10 unitati, ce au inceput sa fie inchise treptat.
Cmentariile sunt închise