LAVAZZA desemnată cea mai bună prăjitorie comercială de cafea la European Coffee&Hospitality Awards 2024
Pentru al doilea an consecutiv, Lavazza a fost desemnată Cea mai bună prăjitorie de cafea din Europa în 2024, datorită calității excelente, constanței și prezenței la nivel internațional. Acest prestigios premiu, rezultat în urma a mii de nominalizări din partea profesioniștilor din industrie și a peste 6.000 de voturi, este o recunoaștere adusă brandurilor care se remarcă prin calitate, servicii, inovație și sustenabilitate.
Lavazza a primit această distincție în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor European Coffee & Hospitality Awards, organizată de experții Allegra Group, în prezența reprezentanților celor mai importante companii din industrie. Evenimentul a celebrat excelența în sectoarele cafelei, serviciilor alimentare și ospitalității din întreaga Europă.
Cu ocazia aniversării a 15 ani de la lansarea acestor premii, formatul competiției a fost revizuit pentru a include 10 categorii, fiecare cu câte 10 branduri finaliste. Împreună, aceste categorii formează lista celor mai influente 100 de branduri din industria cafelei și ospitalității din Europa, denumită COHO’s Top 100. Aceasta a fost dezvăluită pe 12 noiembrie, înainte de ceremonia European Coffee & Hospitality Awards.
Întreaga echipă Lavazza a primit cu mare mândrie acest premiu, ca o recunoaștere a muncii depuse de fiecare membru al Grupului Lavazza și a contribuției tuturor celor care au grijă în fiecare zi ca astfel de rezultate importante să fie obținute.
Înființată în 1895 la Torino, Lavazza este deținută de familia Lavazza de patru generații. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele respective, cum ar fi Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activă în toate sectoarele de afaceri și are operațiuni pe 140 de piețe, cu 8 fabrici în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori în întreaga lume. Prezența globală a Grupului este rezultatul a peste 125 de ani de creștere, iar cele peste 30 de miliarde de cești de cafea Lavazza produse în fiecare an sunt dovada unei povești de succes remarcabile, cu scopul de a continua să ofere cea mai bună cafea posibilă, sub toate formele, prin concentrarea pe fiecare aspect al lanțului de aprovizionare, de la selecția materiei prime până la produsul final din ceașcă.
Grupul Lavazza a revoluționat cultura cafelei investind continuu în cercetare și dezvoltare: de la intuiția care a marcat primul succes al companiei – blendul de cafea – până la dezvoltarea de soluții inovatoare de ambalare; de la primul espresso sorbit în spațiu, până la zecile de brevete industriale. Capacitatea de a fi înaintea vremurilor se reflectă în atenția acordată problemelor economice, sociale și de mediu – care au fost întotdeauna un reper pentru orientarea strategiilor corporative. „Trezirea unei lumi mai bune, în fiecare dimineață” este misiunea Grupului Lavazza, cu scopul de a crea valoare durabilă pentru acționari, colaboratori, consumatori și comunitățile în care își desfășoară activitatea, integrând competitivitatea cu responsabilitatea socială și de mediu.