Liberty Center mizeaza pe diversificarea ofertei de food. Trei noi branduri, in prima jumatate a anului
Centrul comercial Liberty Center a ajuns la un grad de ocupare de 80%, dupa prima jumatate a anului, prin atragerea de patru noi chiriasi. Dintre acestia, trei noi chiriasi fac parte din zona de food court a mall-ului. In urma acestor noi deschideri, Liberty Center inregistreaza o crestere a traficului de 15% si o cifra de afaceri cu 13% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.
„Liberty Center este un mall de proximitate, astfel ca nivelul ridicat al ratei de conversie din vizitatori in consumatori este generat de persoanele care locuiesc in zona si care vin aici atat pentru a face cumparaturi, cat si pentru a petrece timpul liber. De aceea, ne dorim sa avem un mix de retaileri adaptat cerintelor zonei in care ne situam si nevoilor clientilor nostri, atunci cand vine vorba de oportunitati de shopping, servicii si relaxare, cat mai accesibile si la indemana. Deschiderile noi din segmentele de fashion si food court ne ajuta sa diversificam si mai mult aceasta oferta si cresc varietatea optiunilor. Mai mult, intrarea de curand in portofoliu a unor noi retaileri face parte din strategia de dezvoltare adoptata in 2017, care continua si in prezent. Ne aflam in plin proces de extindere si modernizare, de aceea, pentru 2018, ne asteptam la un grad de ocupare a spatiului inchiriabil de pana la 90% si la o crestere a traficului de pana la 14.000 de persoane pe zi”, a declarat Corina Stamate, Center Manager, JLL Romania.
Trei noi branduri
Aflata in continua extindere, franciza Leon Gourmet Bakery a deschis primul magazin din Bucuresti, in incinta Liberty Center, pe o suprafata de 132 de metri patrati, la parterul centrului comercial. Aici vor fi comercializate produse de patiserie, cofetarie, simigerie si panificatie, realizate dupa retete gourmet din bucataria internationala, dar si sandvisuri, inghetata sau cafea.
Zona de fast food, aflata la etajul 2 al centrului comercial, isi extinde suprafata cu peste 100 de metri patrati, prin alte doua noi deschideri, care le ofera vizitatorilor ocazia de a savura preparate cu specific chinezesc si grecesc. Astfel, prin intrarea fast food-ului Crazy Fire Wok in galeria Liberty Center, tipurile de mancare preparata pe care vizitatorii le au la dispozitie se diversifica prin noodles, preparate de pui, porc, vita sau orez. De asemenea, la unitatea de food Grecopolis clientii pot alege intre gyros, souvlaki, kebab grecesc, salate grecesti si tzatziki sau halloumi.
Liberty Center acopera un spatiu comercial de aproximativ 27.300 metri patrati si beneficiaza de peste 600 de locuri de parcare. Managementul Liberty Center este gestionat de compania JLL Romania incepand din noiembrie 2016.
Cmentariile sunt închise