Brandul Louis Vuitton își marchează intrarea în domeniul culinar prin deschiderea primului său restaurant
Într-o știre apărută la finalul lunii ianuarie, aflăm că planurile de viitor ale cunoscutului brand Louis Vuitton sunt de a cuceri fiecare segment a ceea ce denumit generic lux. După lansarea unei colecții de succes la Paris la începutul acestui an, anunțul privind cumpărarea celui de-al doilea cel mai mare diamant din lume și prelungirea parteneriatului de tradiție cu NBA, sunt pregătiți să deschidă primul restaurant.
Știrea apărută inițial în Women Wear Daily, relatează că brandul de lux urmează să deschidă prima cafenea și restaurant Vuitton din lume ce vor fi situate la ultimul etaj al noului magazin cu patru niveluri deținut de Vuitton în Japonia – Louis Vuitton Maison Osaka Midosuji. Restaurantul Sugalabo V se dorește a fi un spațiu intim ce poate găzdui grupuri mici de oaspeți, într-un cadru cu bucătărie deschisă și detalii arhitectonice încadrate designului general cu teme nautice al clădirii. Meniul va fi semnat de nu mai puțin cunoscutul Yosuke Suga.
De altfel, Louis Vuitton se alătură prin acest demers altor branduri de lux care și-au deschis propriile restaurante. Conform Harper’s Bazaar UK, Tiffany & Co. urmează să își deschidă cel de-al doilea Blue Box Cafe în magazinele Harrods din Londra, pe lângă cea pe care o are deja în New York; Ralph Lauren are un restaurant foarte popular în New York și o cafenea în Londra, iar Burberry operează Thomas ‘Cafe din Londra. Louis Vuitton, ca de altfel mulți retaileri, își dorește să atragă cumpărătorii în locațiile deținute și departe de laptopurile lor – a declarat Luca Solca, Managing Director în cercetarea bunurilor de lux la Sanford C. Bernstein Schweiz
Michael Burke, președinte și director executiv al lui Louis Vuitton, a confirmat deja știrea și a lăsat să se înțeleagă că brandul se poate extinde în mai multe restaurante și chiar hoteluri. Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume, potrivit agenției de consultanță de date Interbrand.
Sursa: businessinsider.com/
Cmentariile sunt închise