McDonald’s Romania incepe 2015, an in care aniverseaza 20 de ani, cu o campanie dedicata sendvisului Big Mac
McDonald’s Romania a demarat luna aceasta o campanie speciala, dedicata unuia dintre cele mai populare produse din meniul sau: sandvisul Big Mac.
Campania promoveaza mesajul ca Big Mac reprezinta proportia potrivita intre ingredientele folosite si gustul unic, gust care primeaza in orice experiment culinar. Mai mult, prin intermediul paginii de Facebook McDonald’s Romania, compania a pornit un proiect in social media incercand sa stranga cat mai multi fani pentru un produs din Romania, proiect ce se desfasoara pe toata perioada campaniei. Pana in prezent, peste 34.000 de romani si-au exprimat aprecierea privind acest produs emblematic: sandvisul Big Mac.
”Big Mac este unul dintre produsele emblematice McDonald’s si a fost mereu in topul preferintelor clientilor nostri. Mai mult decat atat, credem ca acest sandvis reprezinta unul din principalele motive pentru care oamenii vin in restaurantele noastre, si anume a savura un burger cu un gust unic cu care s-au obisnuit inca din 1995. Astfel, am decis ca Big Mac-ul merita o campanie speciala care sa arate ca este preferatul tuturor si ca gustul si popularitatea sa il transforma intr-un brand in sine”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s Romania.
Big Mac este un sandvis cu 2 bucati de carne de vita, sos special Big Mac, salata, o felie de branza Cheddar, felii de ceapa si castraveti murati, totul preparat intr-o chifla Big Mac cu susan.
Anul acesta McDonald’s Romania aniverseaza 20 de ani de la deschiderea primului restaurant. Compania este lider al pietei restaurantelor din tara cu 67 de restaurante in 21 de orase si 150.000 de clienti care ii trec pragul zilnic. McDonald’s are peste 4000 de angajati si a investit peste 600 de milioane de lei in Romania.
carmen.ionescu@modernbuyer.ro
Cmentariile sunt închise