„Mese fara smartphone”, noua campanie derulata de lantul Pizza Hut
Lantul Pizza Hut lanseaza o noua campanie prin care isi propune sa „de-telefonizeze” mesele romanilor, motivandu-i sa renunte la utilizarea telefonului mobil pe durata mesei. Totodata, restaurantele propun clientilor si o noua reteta de blat: Cheese & Pepperoni, o reteta originala, in care elementul de noutate este marginea umpluta cu branza si salam pepperoni. Blatul este disponibil pentru orice reteta de pizza din meniu, de dimensiune mare, din categoriile Favorite, Complete si Speciale pentru doar 4 lei in plus la pretul pizzei normale. Blatul Cheese & Pepperoni este disponibil si la Pizza Hut Delivery, unde clientii il pot comanda pe retetele California, Picanta, Rodeo, Europeana si Suprema, adaugand 8 lei, la pretul pizzei medii pe blat Traditional. Noul blat va fi disponibil in meniu pana in luna iunie 2016.
„In ultimii ani, oamenii si-au schimbat obiceiurile cand vine vorba de masa si putem observa ca, in paralel cu mancatul, ei mai au o a doua ocupatie – fie ca sunt la birou, deasupra tastaturii, fie in restaurant cu telefonul in mana, tehnologia inlocuieste socializarea de alta data. Inca de anul trecut ne-am propus sa ii ajutam pe clienţii nostri sa <redescopere bucuria meselor in oras> si sa renunte la pranzul servit deasupra tastaturii. Ne dorim sa continuam misiunea noastra si sa le aratam ca telefoanele ne pot distrage atentia de la momente cu adevarat importante. Masa a fost intotdeauna un prilej bun de socializare, de aceea noi dorim sa ii incurajam pe romani sa se bucure mai mult de preparate delicioase si de conversatiile cu cei dragi”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut.
In cadrul restaurantelor au fost semnalizate doua zone, iar clientii vor avea posibilitatea de a alege o masa in „zona dependentilor de smartphone” sau in zona celor „independenti”. De asemenea, ei vor fi intampinati cu diverse provocari si surprize in restaurante si pe pagina de Facebook.
Cmentariile sunt închise