Metro Cash & Carry va avea un nou depozit logistic, de 58.000 mp, in Stefanesti

Large modern warehouse theme creative abstract blur background with bokeh effect

Metro Cash&Carry isi consolideaza activitatile de distributie intr-un singur proiect, reprezentat de un nou depozit logistic cu o suprafata de circa 58.000 metri patrati, care va fi dezvoltat de compania belgiana WdP, in Stefanesti, in nordul Bucurestiului. Aceasta este cea mai mare tranzactie de pe piata industriala si logistica din Romania incheiata in acest an, reprezentand aproximativ un sfert din totalul suprafetei  inchiriate in primele noua luni. Lantul german a fost reprezentat in incheierea acestei tranzactii de catre compania de consultanta JLL Romania.

Potrivit unui comunicat emis de WDP, in locatia sa actuală din Stefanestii de Jos, de langa Bucuresti, WDP va fi inceputa constructia a doua noi depozite, cu suprafata totala de aproximativ 80.000 m², imobilele fiind amplasate pe parcela care a fost achiziţionată la sfarsitul anului 2017.

Noul depozit de logistica alimentara pentru Metro va avea o suprafata totala de 58.000 m², iar cladirea va fi finalizata in etape, pana la inceputul anului 2020 si va cuprinde atat o zona de depozitare fara temperatura controlata, cat si o zona de depozitare cu racire si congelator, pentru distribuirea produselor alimentare. Contractul de inchiriere semnat cu Metro se intinde pe o perioada de zece ani.

”Impreuna cu Metro am realizat un proces structurat cu un calendar strict care ne-a permis sa incheiem contractul de inchiriere intr-un timp scurt, de numai sase luni. A fost un proces complex avand in vedere ca cerintele Metro au vizat atat spatii care ofera depozitare pentru marfuri care necesita temperatura controlata, cat si ambient. Cea mai mare provocare a fost insa sa punem la punct toate detaliile pentru a incheia cu succes o tranzactie record, de peste 58.000 metri patrati”, a declarat Costin Banica, Head of Industrial Department JLL Romania.

Scopul acestui proces a fost de a crea sinergii in cadrul companiei si la nivelul retelei de furnizori. In plus, prin consolidarea activitatilor de logistica, Metro incearca sa preintampine si problema disponibilitatii fortei de munca, una dintre cele mai mari dificultati cu care se confrunta sectorul logistic local. Vestul Bucurestiului, cea mai importanta destinatie pentru activitatile de logistica in ultimii ani, se confrunta cu un deficit de forta de munca specializata, companiile care opereaza acolo fiind in situatia de a atrage personal de la 50-60 km distanta. (foto: freepik.com)

Cmentariile sunt închise