METRO România lansează platforma de comunicare „Vis de Antreprenor”
METRO România, liderul pieței locale de wholesale, fondatorul celei mai mari comunități de antreprenori independenți din România prin brandul LaDoiPași și un partener de încredere pentru peste 100.000 de clienți profesioniști din industriile ospitalității și comerțului tradițional, lansează platforma de comunicare „Vis de Antreprenor”.
Prezentă în România din 1996, METRO este martorul evoluției antreprenorilor români, recunoscându-le curajul, energia, ambiția și eforturile, dar și provocările cu care se confruntă.
„Vis de Antreprenor” reprezintă, atât pentru METRO România, cât și pentru clienții săi, o platformă strategică, concepută să sprijine și să promoveze poveștile antreprenorilor independenți pe parcursul următorilor ani.
Nucleul platformei este reprezentat chiar pe site-ul metro.ro, prin extensia metro.ro/vis-de-antreprenor, unde clienții își pot împărtăși experiențele unice în antreprenoriat – de la primele visuri, până la realitatea unei afaceri de succes, cu reușite, provocări, obstacole depășite, momente bune sau momente din care au avut de învățat. METRO lansează astfel invitația partenerilor din HoReCa, dar și din comerțul tradițional, de a spune povestea traseului lor in business, alăturându-se vocii colective care poate inspira generația actuală, dar și generațiile următoare de antreprenori independenți.
„Sunt aproape 28 de ani de când METRO însoțește antreprenorii români pe acest drum al dorinței de reușită în afaceri, cu suișuri și coborâșuri, cu momente de bucurie, cu succese, dar și dezamăgiri inerente. Pentru noi este un privilegiu să putem aduce în fața publicului larg poveștile clienților noștri, oameni curajoși , care au avut un vis pe care l-au transformat în realitate, cu onestitate, ambiție, pasiune și agilitatea în a găsi soluții. Campania ‘Vis de Antreprenor’ este un mijloc de comunicare dedicat tuturor antreprenorilor parteneri METRO, cu ajutorul căruia aceștia pot dezvolta o voce colectivă care să inspire, de ce nu, actualele și viitoarele generații de antreprenori”, a declarat Andreea Beekman, Head Of Marketing METRO Romania.
Lunar, 10 dintre cele mai interesante povești înscrise pe metro.ro/vis-de-antreprenor vor fi prezentate în același loc. O parte dintre aceste povești vor fi promovate prin campanii dedicate, în mediul digital (rețelele sociale, newsletter, episoade tip podcast, etc.), radio și chiar TV. Obiectivul final este acela de duce mai departe sloganul “Succesul tău e afacerea noastră”, prin acțiuni concrete, de susținere și promovare a acestor business-uri, de creștere a notorietății lor în rândul consumatorului final.
Reflectând o abordare holistică, platforma de comunicare „Vis de Antreprenor” duce mai departe angajamentul METRO de a susține permanent antreprenorii din comerțul de proximitate și din cel de HoReCa, în drumul lor către succes.
Totul începe cu un vis, iar ceea ce urmează depinde mult de fiecare dintre noi.
METRO este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct în locație (Food Service Distribution, FSD) – toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019. METRO acționeaza sutenabil, și acesta este unul dintre principiile de bază ale companiei; METRO este listată, la nivel de companie, în diferiți indici și clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics și CDP. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informații pot fi găsite pe MPULSE.de, revista noastră online.
Cmentariile sunt închise