METRO transformă două dintre cele mai îndrăgite campanii în mărci înregistrate
METRO, cel mai mare wholesaler de pe piața locală, marchează un nou pas important în susținerea antreprenorilor români, înregistrând la Oficiul de Stat Pentru Invenții și Mărci – OSIM două dintre cele mai apreciate inițiative: Cumperi mai mult, plătești mai puțin” și “Vis de antreprenor”. Aceste inițiative au devenit, de-a lungul timpului, repere pentru cei peste 100.000 de antreprenori din HoReCa și comerțul tradițional având un impact real asupra dezvoltării afacerilor lor. De asemenea, înregistrarea celor două mărci ca branduri METRO este o asigurare fermă că aceste inițiative de a sprijini antreprenorii independenți vor continua și vor fi dezvoltate în beneficiul clienților.
“METRO sprijină antreprenorii români cu soluții avantajoase pentru afacerile lor. “Cumperi mai mult, plătești mai puțin“ nu este doar un slogan, este un angajament față de clienții noștri că vom continua să îi sprijinim, atât prin produse gândite pentru a le eficientiza activitatea, cât și prin acces la un ecosistem de soluții de business, marketing, poziționare pe piață și vizibilitate, așa cum este programul “Vis de antreprenor”. De acum, aceste mecanisme de susținere a antreprenorilor devin oficial branduri METRO. Le mulțumim clienților noștri pentru încredere și alegerea de a cumpăra inteligent”, a spus Alexandra Dodiță, Director Pricing, METRO România.
Lansat în urmă cu 10 ani, programul “Cumperi mai mult, plătești mai puțin” marca o premieră în România prin mecanismul inedit, care elimina promoțiile temporare și introducea prețuri stabile pe termen lung la numeroase categorii de produse. Programul s-a dezvoltat continuu, iar astăzi cuprinde peste 13.000 de produse, oferind clienților profesioniști soluții adaptate nevoilor lor de business și susținându-le creșterea sustenabilă. O politică de preț stabilă, predictibilă, este esențială pentru clienți, fiind una dintre soluțiile fundamentale oferite de METRO clienților săi, cu scopul de a-i ajuta să ofere prețuri constante și competitive comunităților pe care le deservesc. Programul a devenit cu atât mai relevant în contextul actual marcat de inflație, modificări fiscale și instabilitate geopolitică.
Platforma de comunicare Vis de antreprenor, lansată de METRO în ianuarie 2024, a devenit în doar un an un instrument eficient de promovare a antreprenorilor. Peste 250 de antreprenori s-au înregistrat pe platformă până acum pentru a-și povesti propria călătorie de la doar un vis la realitate. Sunt experiențe autentice, care surprind spiritul antreprenorial al românilor și care pot inspira generațiile viitoare să aibă curaj să-și transforme visul în realitate.
Cmentariile sunt închise