Narcoffee Roasters vizeaza 10 francize noi, in tara si in strainatate, in urmatorii doi ani
Narcoffee Roasters, lantul de cafenele de specialitate, detinut de catre Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants, si Dan Isai, fondatorul Salad Box, va continua expansiunea prin intermediul sistemului de franciza, avand in plan atragerea antreprenorilor atat din tara cat si din strainatate.
Potrivit declaratiilor oferite recent de reprezentantii companiei, planurile pentru urmatorii doi ani vizeaza inaugurarea a cinci locatii proprii pe plan national si trei cafenele in sistem de franciza pe plan international. Pe termen mediu, obiectivul este francizarea conceptului si in SUA.
„Din punct de vedere al francizelor, discutam zilnic cu clienti sau posibili parteneri interesati si pasionati de cafea, atat din tara, cat si din strainatate, obiectivul fiind deschiderea a 10 francize in urmatorii doi ani. Selectarea locatiilor este extrem de importanta pentru noi. Evaluam multe locatii din diferite orase si purtam negocieri cu proprietari de spatii, insa, acest proces este unul extrem de riguros si, uneori, mai anevoios. Dupa franciza Narcoffee din Praga urmeaza o a doua franciza tot in Praga, in zona stradala, si o prima franciza Narcoffee in Londra”, a declarat Dan Isai.
Investitia intr-o franciza Narcoffee Roasters este cuprinsa intre 60.000 – 80.000 de euro, incluzand taxa de franciza si investitiile initiale in spatiul ales de catre francizat.
Prima cafenea Narcoffee Roasters in sistem de franciza a fost deschisa in toamna anului trecut la Praga. Decizia lansarii francizei a venit in contextul in care piata cafenelelor de specialitate a devenit una extrem de populara in Romania in ultimii ani. Chiar daca in prezent aceasta reprezinta aproximativ 3-5% din totalul pietei de cafea, potentialul de crestere este semnificativ.
„Chiar daca procesul de francizare este considerat a fi, deseori, un simplu proces de business, pentru noi reprezinta un parteneriat bazat pe incredere reciproca, pornind de la pasiunea pentru brandul Narcoffee Roasters. Implicit si francizatii trebuie sa aiba o inclinatie inspre specialty coffee, o cafea corecta, servita corect, intr-o locatie corecta. Prin francizare e ca si cum ti-ai incredinta copilul unui partener, mai mult sau mai putin cunoscut”, a afirmat Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters.
Avantaje si beneficii
Francizatii Narcoffee Roasters vor beneficia de sprijin in alegerea locatiei si in proiectarea cafenelei, programe de training si monitorizare continua a calitatii cafelei si a pregatirii echipelor de barista, sub atenta supraveghere a lui Marius Nica, campion national si international in latte art, precum si top 10 World Cup Taster in 2016.
Potrivit reprezentantilor lantului, unul dintre principalele avantaje pentru francizati este posibilitatea de a fi parteneri intr-un proiect de lunga durata, in plina dezvoltare, care urmareste amortizarea investitiei in maxim 36 de luni si o rata de profitabilitate de 20%, tangibila dupa primele sase luni de la deschidere.
Pentru ca interesul pentru cafeaua de specialitate este in plina dezvoltare in Romania, focusul va fi pe educarea unui nou tip de public consumator de cafea.
„Oamenii sunt interesati de acest produs si se poate observa pe chipul lor cand fac trecerea de la o cafea obisnuita, de la raft, la o cafea de specialitate; li se aprind simturile, au o explozie de arome, de prospetime si after taste”, a adaugat Marius Nica, head barista in cadrul Narcoffee Roasters.
Marius Nica este cel care negociaza cu asociatii de producatori din tari precum Brazilia, Chile, Costa Rica, Mexic, Honduras si cu reprezentati ai fermierilor din Tarile Africane, scopul final fiind acela de a le oferi oaspetilor Narcoffee Roasters cafea cu un punctaj cat mai mare, la un grad calitativ cat mai inalt, personalizata prin procesul de prajire.
Cmentariile sunt închise