Nespresso a inceput vanzarile online, urmand ca la finalul verii sa deschida primul Nespresso Boutique
Nespresso, nume de referinta la nivel mondial in domeniul cafelei de cea mai inalta calitate, ambalata in capsule, a lansat recent platforma B2B www.nespresso.com/pro, destinatacompaniilor si profesionistilor din industria HoReCa, oferindu-le clientilor interesati o prezentare detaliata a produselor si a serviciilor disponibile precum si posibilitatea de a comanda online capsule de cafea. Platforma pune la dispozitia utilizatorilor si un serviciu exclusiv de asistenta, care asigura servicii de consultanta de specialitate cu privire la alegerea cafelei, a espressoarelor si a accesoriilor precum si a serviciilor de intretinere si reparatii.
Nespresso este o cafea de lux, recunoscuta la nivel international, fiind servita de peste 700 de bucatari sefi de inalta clasa, in restaurante de lux premiate cu stele Michelin, lanturi hoteliere de lux, clasa premium a unor linii aeriene renumite cat si in avioane private. Nespresso este partenerul oficial al competitiei mondiale de gastronomie fina Bocuse D’Or precum si partener oficial al Asociatiei Internationale a Somelierilor.
„Ca planuri de viitor, Nespresso isi propune sa devina si in Romania alegerea restaurantelor de gastronomie fina si a hotelurilor de lux. Acestea nu doar ca trebuie sa tina pasul cu evolutia unui consumator rafinat si sofisticat, ci trebuie sa ii depaseasca constant asteptarile, oferindu-i experiente gourmet desavarsite. In acest context avantajul cafelei Nespresso devine evident, intrucat obtinerea unui espresso desavarsit, preparat din cele mai bune boabe de cafea din lume, sau a unor retete sofisticate de cafea cu lapte, devin posibile printr-o simpla apasare a unui buton. Aparatele de cafea profesionale Nespresso sunt special concepute pentru a corespunde atat exigentelor clientilor din segmentul HoReCa cu trafic intens de clienti si volume mari cat si celor cu spatii de mici dimensiuni, pentru care este necesara eficienta maxima in utilizare”, precizeaza reprezentantii companiei.
Nespresso pune la dispozitia clientilor din segmentul HoReCa 11 sortimente de cafea Grand Cru, acoperind toate optiunile de servire – ristretto, espresso, lungo, decafeinizat sau in retete cu lapte proaspat, fiecare fiind obtinut in urma unui proces complex de selectie, de amestecare si de prajire a celor mai rafinate boabe de cafea, doar 1 – 2% din cafeaua cultivata la nivel mondial corespunzand standardelor de calitate stabilite de Nespresso pentru realizarea sortimentelor Grands Crus.
Pe langa platforma B2B, Nespresso, a lansat si magazinul online www.nespresso.com/ro, ce va fi disponibil si prin intermediul aplicatiilor mobile iOS si Android.
Pasul urmator lansarii magazinului online este deschiderea primului Nespresso Boutique din Bucuresti, care isi va deschide portile pe Calea Dorobantilor nr. 210, spre finalul verii.
Cmentariile sunt închise