Nordic Food a anuntat preluarea furnizorului Dupont Ingredient si schimbarea managementului

Nordic Food, una dintre cele mai importante companii in domeniul distributiei produselor alimentare premium atat in retail, cat si in Horeca, a anuntat recent achizitionarea Dupont Ingredient, unul dintre principalii sai competitori in ceea ce priveste distributia de produse frantuzesti de patiserie-cofetarie in Horeca. Astfel, prin intermediul Nordic Food, produsele care faceau parte din portofoliul Dupont vor fi distribuite la nivel national catre profesionistii din sectorul de patiserie-cofetarie.

Pe langa extinderea business-ului prin aceasta achizitie, compania are in plan crearea unui nou serviciu pentru clienti. Cu o investitie de 150.000 de euro, noua aplicatie de Warehouse Management System, ce va fi implementata pe o perioada de 3 luni, va ajuta la administrarea automata si completa a tuturor activitatilor de receptie, depozitare si livrare. Mai exact, prin noua aplicatie dedicata clientilor, vor fi optimizate toate operatiunile din depozit, de la receptie, la managementul termenelor de expirare, la managementul calitatii produselor, pana la livrare.

Potrivit noului manager general al companiei, Ciprian Moldoveanu, un alt punct important pe lista actiunilor desfasurate in anul 2018 este si investitia in dezvoltarea angajatilor: “Acesta este un an plin de oportunitati pentru angajatii Nordic Food. Ei se vor obisnui cu noile schimbari si in acelasi timp vor invata lucruri noi pentru ca vom investi in dezvoltarea lor. Cred ca cea mai mare bogatie a unei companii consta in oameni, de aceea in 2018, pe langa proiectele pe care le avem in lucru, focusul este si pe angajatii Nordic”.

Ciprian Moldoveanu a preluat, oficial, conducerea companiei

Nordic Food, una dintre cele mai mari companii in , transfera managementul catre a doua generatie. Dupa 25 de ani de business made in Romania, in care compania a adunat in portofoliu peste 2.500 de produse internationale premium distribuite la nivel national, Ciprian Moldoveanu preia conducerea sub propria viziune strategica.

Odata cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding ce a constat intr-o reiterare a valorilor companiei, conform noii viziuni care a dus la o noua identitate vizuala, un nou sediu si o noua structura organizationala.

Trecerea catre a doua generatie de management a fost una rationala, dar in acelasi timp emotionanta, avand in vedere preluarea conducerii companiei de la tatal meu. Cu totii stiam ca va veni momentul, totul era fizic pregatit, dar cu toate acestea, pentru avalansa de emotii nu te poti pregati niciodata suficient. Nordic Food se ghideaza dupa cinci valori fundamentale: Responsabilitate, Integritate, Inovatie, Adaptabilitate si Optimism. Rebrandingul companiei a pastrat valorile si misiunea de a aduce consumatorilor bucurie la fiecare masa, dar a venit cu o abordare noua, adaptata noilor tendinte. Cel mai important element al procesului de rebranding a fost schimbarea identitatii vizuale, aplicata la nivelul intregului grup. Asta a insemnat website-uri noi, un nou sediu in zona de Nord a Capitalei, noi echipamente, masini, legitimatii, carti de vizita, etc. Prin toate aceste schimbari, cu un puternic impact in cultura organizationala, ne dorim sa fim cat mai aproape de nevoile clientilor din Romania si sa le oferim produsele premium pe care si le doresc”, a explicat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food Romania.

Schimbarile organizatorice au pastrat trendul ascendent Nordic Food in ceea ce priveste evolutia financiara a companiei. Astfel, in 2017, cifra de afaceri a ajuns la 241 de milioane de lei, cu 5% mai mare fata de anul 2016.

 

 

Nordic Food a fost infiintata in anul 1994 cu 100% capital romanesc, sub denumirea de Nordic Import-Export CO. Astazi, Nordic Food este o companie de vanzari, marketing si merchandising, cu acoperire nationala. Produsele internationale premium ajung in toata tara prin intermediul celor 1.300 de clienti directi si 25 de subdistribuiori Nordic Food.  In total, compania a ajuns astazi la un numar de 244 de angajati.

Nordic Group a fost infiintat in anul 1991 si a ajuns astazi la o cifra de afaceri de 342 de milioane de lei, 18.450 de clienti, 2.700 de produse, 200 de branduri si 540 de angajati.

Grupul este format astazi din patru companii de sine statatoare:

Nordic Food: A luat nastere in anul 1994.

Nordic Logistic: O companie infiintata in urma cu 10 ani care a ajuns la o suprafata de depozitare de 8.000 de metri patrati. Nordic Logistic transporta 45% alimente de baza, 30% produse proaspete, 10% produse congelate si 15% fructe si legume proaspete.

Nordic PetFood Production: Fondata in anul 1998, compania este producatorul numarul 1 in Romania de hrana uscata pentru caini si pisici, cu o productie de peste 70.000 de tone anual. Brand-urile Nordic PetFood Production sunt Skipper, Cookie si Kirby Cat.

Nordic Petfood Distribution: A fost lansata in anul 2005 pentru a oferi servicii de distributie de calitate superioara pentru produse petfood si petcare.

Cmentariile sunt închise