Noua campanie Ballantine’s integreaza sticla in editie limitata Ballantine’s Bucharest si un concert Golan

Ballantine’s lanseaza o noua campanie, ce include noua sticla in editie limitata Ballantine’s Bucharest si o experienta online ce culmineaza cu posibilitatea participarii la concertul Golan, pe data de 25 noiembrie a.c. „Noua sticla in editie limitata Ballantine’s Bucharest, cu acelasi blend autentic Ballantine’s Finest, exploreaza orasul si sunetele lui True Music prin elementele simbol de pe noul ambalaj. Ballantine’s colaboreaza pentru aceasta lansare cu trupa Golan, datorita traseului lor muzical lipsit de compromisuri, pentru pasiunea si respectul lor fata de muzica. Cei care participa la provocarile pe pagina de Facebook Ballantine’s Romania si isi inscriu datele pe site-ul http://www.ballantines.com/ro-ro/competition pot castiga o invitatie dubla la concertul Golan, oferit in exclusivitate, pe 25 noiembrie, fanilor Ballantine’s. Evenimentul va vibra prin energia si sound-ul True Music al acestor artisti autentici”, spun reprezentantii Pernod Ricard Romania.

Fanii Ballantine’s se pot alatura campaniei, prin crearea unui track dedicat orasului, mixat de DJ Andreea Veder. Ei sunt inspirati sa dezvaluie sunetele care ii fac sa iubeasca Bucurestiul, asociate fie cu o experienta unica sau cu un obicei indragit, fie cu un festival de muzica sau chiar cu drumul spre casa, dupa un party.

Provocarile vor fi postate pana pe 20 noiembrie 2017 pe pagina de Facebook Ballantine’s Romania. Pentru a participa la tragerea la sorti pentru invitatie la concertul Golan, fanii trebuie sa se inscrie pe site: www.ballantines.com/ro-ro/competition/sounds-of-bucharest. Sunetele rezultate din experientele utilizatorilor vor forma un mix Ballantine’s asemeni unui blend de succes sau unui track True Music.

La finalul acestei perioade, 400 de invitatii duble vor fi oferite online castigatorilor. Evenimentul este dedicat in exclusivitate iubitorilor de Ballantine’s, iar accesul se va face doar pe baza de invitatie.

Ne-am dorit sa oferim consumatorilor din Romania o experienta cat mai aproape de ei, prin care sa surprindem elementele indragite ale orasului Bucuresti. Sticla in editie limitata Ballantine’s Bucharest sustine autenticitatea si spiritul liber promovate local, prin colaborarea cu Golan sub conceptul True Music. Incurajam consumatorii sa caute sunetul locului care ii motiveaza sa fie autentici”, a declarat Catalin Bayer, Brand Manager Ballantine’s, Pernod Ricard Romania.

Ballantine’s Bucharest este disponibila pe piata din Romania incepand cu aceasta toamna in magazine partenere din toata tara.

Portofoliul Pernod Ricard cuprinde branduri precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati la nivel mondial.

Cmentariile sunt închise