Noul meniu SUBWAY® ROMÂNIA
Toamna le aduce românilor un nou meniu și o gamă variată de condimente la Subway®, lanțul de restaurante cu servicii rapide care oferă experiențe culinare în România încă din 2011. Noua experiență Subway® îi aduce pe oaspeții săi mai aproape de gastromonia gourmet prin contraste plăcute oferite de condimente puternice și texturi din cele mai diverse.
Clienții Subway® au acum la dispoziție și mai multe opțiuni: de la pâinea fără gluten sau gustarea hrănitoare cu Müsli și cremă de brânză, până la oferta Veggie sau sosul vegan cu usturoi, toate fiind create pentru a satisface până și cele mai pretențioase gusturi. Astfel, Subway® subliniază că reprezintă o alternativă la fast-food-ul tradițional, oferind zi de zi miliarde de sandviciuri, salate și wrap-uri oaspeților săi din întreaga lume.
Noul meniu Subway® te poartă într-o lume a savorilor ce pot fi experimentate în noul spațiu dedicat aromelor – Flavor Station, situat la capătul liniei de servire. Acolo, oaspeții vor descoperi 12 sosuri precum celebrul sos de muștar cu boabe și miere sau sosul hicori-barbecue sau opțiunile nou-introduse precum sosul sweet chilli și sosul vegan cu usturoi. De asemenea, Subway® oferă șase arome speciale, disponibile gratuit în spațiul dedicat, precum savuroasa ceapă crocantă, fulgii de chilli sau renumiții Jalapenos.
„Clienții noștri vor fi pur și simplu surprinși de cât de multe opțiuni au acum la dispoziție și de multitudinea de arome pe care o propunem. Putem spune că oferim o experiență gastronomică gourmet prin intermediul produselor noastre, pentru că știm că românii își doresc tot ce este mai bun în toate domeniile, inclusiv în domeniul culinar, și că vor să se bucure de experiențe de degustare minunate chiar și atunci când vine vorba de o rețea de restaurante cu servicii rapide”, a declarat Rumen Radev, Business Development Agent București-Ilfov.
Subway® a realizat schimbări importante în cadrul ofertei sale, adaptând-o la noile tendințe din lumea gastronomiei și la gusturile consumatorilor moderni, ceea ce a dus la micșorarea ponderii produsele din carne în cadrul meniului. Pentru consumatorii care preferă o dietă de tip vegetarian, Subway® a creat o multitudine de opțiuni, care au la bază legume proaspete și preparate din legume precum sandviciul cu sfeclă și fasole sau cel vegan picant, gustări precum quesadilla vegetariană sau gama variată de salate. Mai mult, compania a creat și o ofertă specială – Oferta Veggie – care include cinci noi sub-uri vegetariene sau vegane, ale căror ingrediente pot fi folosite și în wrap-uri sau în salate. Toate aceste noi produse pot fi savurate în restaurantele Subway® din întreaga țară.
În primele șase luni ale lui 2019, Subway® s-a concentrat pe optimizarea structurii sale operaționale, revitalizând designul restaurantelor sale, ceea ce s-a concretizat în deschiderea a două restaurante sub conceptul revoluționar Fresh Forward Décor. În a doua jumătate a anului 2019, compania se va concentra pe crearea de noi experiențe culinare pentru oaspeții săi, cu scopul de a-și loializa clienții și, de asemenea, de a atrage noi clienți.
Lanțul de restaurante Subway® continuă să inoveze experiența culinară a oaspeților săi din peste 100 de țări, oferindu-le acestora ingrediente de calitate și o multitudine de arome prezente în cele aproximativ 7 milioane de sandwich-uri create în fiecare zi. Subway® este un lanț de restaurante cu servicii rapide care reprezintă o alternativă la fast-food-ul tradițional, oferindu-le oaspeților săi miliarde de sandwich-uri, salate și wrap-uri în fiecare zi.
Cmentariile sunt închise