O noua editie a campaniei “Open Your City”, semnata Heineken
Heineken continua si vara aceasta campania “Open Your City”, prin intermediul careia invita consumatorii sa devina City Insiders si sa-i incurajeze, la randul lor, si pe ceilalti sa descopere orasul, cu cele mai ascunse locuri ale sale.
“Dupa ce, vara trecuta, i-am invitat pe consumatori sa descopere secretele orasului in care traiesc, prin campania “Cities of the World’, acum facem un pas inainte si ii incurajam sa-i implice si pe altii in aventura urbana si sa se bucure cu adevarat de tot ceea ce are orasul de oferit”, a spus Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, Heineken Romania.
Campania “Open Your City” a fost lansata atat pe platforme digitale, cat si TV. Panouri digitale interactive, unde cei care vor fi City Insiders vor putea incarca informatii in timp real despre locurile ascunse ale orasului lor, vor fi amplasate in Bucuresti, Cluj-Napoca si Constanta. In acelasi timp, continutul poate fi incarcat si accesat pe pagina Facebook oficiala a Heineken® si pe website-ul Heineken®.
Cmentariile sunt închise