Operative Steakhouse Group vizeaza o crestere de 45% a afacerilor, dupa deschiderea noului restaurant, The Beef Club

Operative Steakhouse Group, ce detine si restaurantul Red Angus Steakhouse, a deschis recent o noua locatie, pe strada Ermil Pangratti din Bucuresti, The Beef Club. Localul este rezultatul unei investitii de 500.000 euro, in amenajare si echipamente.

„Dupa o experienta de 5 ani in industria ospitalitatii, crearea unei noi linii de business sub numele The Beef Club a venit ca un pas natural. Am considerat ca putem trece la un alt nivel, asa ca noul restaurant urmareste sa ofere oaspetilor sai o experienta rafinata, subtila, care sa se distinga prin constanta in calitate si prin produsele culinare de top. Spre deosebire de Red Angus Steakhouse, restaurantul nostru din Centrul Istoric, care abordeaza segmentul de casual dining, The Beef Club este un restaurant premium, de fine dining”, a declarat Dragos Panait, proprietarul restaurantului.

Printre produsele introduse in meniul noului restaurant, se numara carnea de vita Wagyu – un produs de lux, recunoscut pentru continutul ridicat de Omega 3 si Omega 6 si apreciat pentru aroma si fragezime, tomahawk-ul – antricotul de vita cu os, care are intre 1,5 si 2,5 kilograme, si homarii, ce pot fi alesi vii, din acvariul restaurantului. In plus, in meniul The Beef Club se remarca o serie de combinatii subtile de arome si texturi – tartar de vita cu chipsuri cu ulei de trufe, foie gras pregatit in casa, servit cu dulceata de ceapa si vin de Porto, creveti in infuzie de mango. Carnea de vita vanduta la The Beef Club este de origine australiana. Meniul de bauturi The Beef Club include o selectie generoasa de vinuri, printre care se remarca Chateau Petrus, Grand Vin, POMEROL, 2002 etc.

thebeefclub2

In ceea ce priveste asteptarile financiare, Dragos Panait mentioneaza: “Preconizam o nota de plata medie de 180 RON de persoana si un numar mediu de 150 de oaspeti pe zi. Nu urmarim o rotatie mare a numarului de clienti, dorim ca oaspetii nostri sa se simta bine primiti, sa interactionam cu ei si sa cream in jurul The Beef Club o comunitate. Valorile The Beef Club sunt recunoastere, apartenenta si constanta in calitate. Dorim sa ne pozitionam drept restaurantul in care mergi atunci cand nu iti permiti sa dai gres”.

Designul interior realizat de catre echipa Operative Steakhouse Group imbina eleganta picturii murale cu aspectul industrial al sculpturilor metalice, realizate de artisti si artizani americani. Restaurantul are o capacitate de 76 de locuri si functioneaza in fiecare zi, de la ora 12:00, pana la ultimul client.

Operative Steakhouse Group este unul dintre primii jucatori care a introdus pe piata restaurantelor romanesti conceptul de steakhouse, in anul 2010, prin Red Angus Steakhouse. Societatea a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 2.874.663 RON, iar, pentru anul 2015, previzioneaza o crestere de 45%.

Autor: carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise