„Ori bem bere, ori bem bere.”, noul slogan pentru Skol
URBB desfasoara o noua campanie pentru brandul sau Skol, ce propune un nou motto celor care vor sa se bucure de o bere de calitate in stilul propriu: „Ori bem bere, ori bem bere.”
„Noua campanie aduce in prim plan calitatea berii. Prin intermediul campaniei ne dorim sa exprimam acest lucru intr-un mod original si memorabil. Noua platforma este inspirata din comportamentul celor care beau Skol si tonul reflecta alegerile de zi cu zi ale acestora,”a declarat Paul Markovits, Vice-Presedinte Marketing URBB.
Indiferent de locul unde ne aflam, anotimp sau grupul de prieteni, noul moto SKOL ne readuce aminte ca o bere buna se savureaza asa cum vrem.
„Spontaneitatea este cheia ritualului de desfacere al berii. Pentru ca SKOL stie ca bautorii veritabili de bere sunt nerabdatori sa savureze o bere rece, de calitate si cu un gust irezistibil, spotul publicitar face cunoscuta o metoda de desfacere a sticlei pe care orice consumator o poate incerca atunci cand situatia o cere”, spun reprezentantii producatorului.
Calitatea berii SKOL este data de reteta autentica ce include malt, hamei, apa si drojdie, oferind o puternica savoare de bere, aroma autentica si o spuma consistenta. Pentru SKOL, s-a renuntat total la folosirea oricaror alte ingrediente care nu fac parte din reteta traditionala de fabricare a berii. Berea SKOL cu 100% malt este filtrata la temperaturi controlate sub zero grade, proces care atribuie produsului puritate si prospetime.
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii si a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde marcile SKOL, Tuborg, Carlsberg, Holsten, Guinness si Kilkenny pe piata berii si Granini pe piata bauturilor racoritoare.
Cmentariile sunt închise