Lantul de restaurante Oro Toro by OSHO se extinde cu inca doua locatii, amplasate centrele comerciale Promenada Mall si Mega Mall din Bucuresti. Restaurantele vor fi amplasate in zona de food court din cele doua mall-uri si se vor deschide la inceputul aprilie in Promenada Mall, respectiv la finalul lunii, in Mega Mall.
“Recunoscute drept cele mai bune steakhouse-uri din Bucuresti, OSHO si Oro Toro by OSHO si-au castigat reputatia datorita calitatii superioare a carnii de vita importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, si, in special, taieturilor realizate de cei trei macelari ai restaurantului OSHO Primaverii, formati in Germania si Spania. Carnea de vita este maturata timp de 21 de zile prin metode specifice, cu temperatura mentinuta intre 0,1 si 0,9 grade, tot in cadrul restaurantului OSHO. Modificarile specifice maturarii se produc sub actiunea enzimelor proprii ale carnii, determinand modificari de structura ale proteinelor, carnea devenind, astfel, mai frageda si mai savuroasa”, spun reprezentantii Osho.
Oro Toro by OSHO pune la dispozitia clientilor sai un meniu bogat, ce cuprinde: selectie de steak-uri (Delmonico Steak, Ribeye Steak, New York Steak, Porterhouse Steak), o mare varietate de burgeri, printre care si faimosul Black Angus Beef, dar si salate, sandwich-uri si alte preparate. In locatiile din cadrul mall-urilor, clientii beneficiaza de aceeasi calitate a carnii ca in restaurantele din Centrul Vechi sau Primaverii, dar cu un service rapid.
Restaurantul OSHO a fost deschis acum patru ani in Cartierul Primaverii, fiind primul restaurant cu macelarie proprie, in care carnea este maturata, portionata, preparata si servita exclusiv in cadrul restaurantului.
In luna noiembrie a anului trecut, propritarii au decis sa lanseze un nou concept, Oro Toro by OSHO, iar in prezent sub acest brand exista doua locatii: una in Centrul Vechi si una in centrul comercial AFI Palace Cotroceni.
Autor: Carmen.ionescu@modernbuyer.ro
Cmentariile sunt închise