Compania Panovia a finalizat anul acesta o investitie in valoare de 1,4 milioane de euro, prin accesarea unor fonduri UE, intr-o linie automata care creste capacitatea de productie, asigurand in acelasi timp un control strict al calitatii. Panovia, care produce si distribuie produse de patiserie si panificatie congelata pentru segmentul retail si HORECA, a investit peste 3 milioane de euro in eficientizarea productiei din 2005 pana in prezent.
„Panovia sustine patiseria cu o puternica amprenta locala. Directia pe care ne-am propus-o inca de la bun inceput, a fost sa cream si sa promovam produse care raspund gusturilor preferate ale consumatorilor romani. De altfel, am marcat aniversarea de 10 ani si printr-un nou slogan “Patiserie gustata de romani”, tocmai pentru a incuraja consumul produselor fabricate in Romania. Panovia foloseste ingrediente furnizate de producatori romani, concepe constant noi produse si utilizeaza cele mai noi tehnologii europene in imbunatatirea produselor”, a declarat Sabin Martoiu, director general Panovia.
Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la peste 4,7 milioane de euro in 2014, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar estimarile pentru anul 2015 vizeaza o crestere de 15%.
Portofoliul de produse este grupat in functie de segmentul de piata si de distribuitori: pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri – marca Morarita; strudel si minipateuri – marca Ema, iar pentru HORECA: patiserie, viennoiserie si brutarie (baghete, chifle) – marca Panovia Profesional.
Echipa Panovia este formata din specialisti in industria alimentara care inteleg piata locala si asigura coordonarea optima a proceselor de productie. In prezent, compania are 120 de angajati, majoritatea avand o vechime de peste 6 ani in firma.
Cmentariile sunt închise