Parmafood aduce pe piata brandul italian La Molisana, in contextul cresterii cererii de paste din grau dur
Compania Parmafood Group Distribution introduce pe piata romaneasca un nou brand italian de paste din grau dur – La Molisana, ce are o traditie de peste 100 de ani.
Noul brand va fi distribuit pe piata incepand cu luna septembrie, gama pentru tara noastra continand peste 15 articole, pe langa pastele clasice din grau dur fiind incluse si paste integrale sau paste fara gluten. Ca noutate, La Molisana a creat si un nou format de spaghette – spaghetto quadrato.
“Romania a inregistrat in ultimii doi ani o crestere semnificativa a vanzarilor in categoria de grau dur, consumatorul roman fiind din ce in ce mai selectiv in ceea ce priveste produsele cu un raport calitate/pret corect. Am decis sa aducem in Romania brandul La Molisana, brandul nr. 3 in Italia conform AC Nielsen. Brandul are o istorie ce dateaza inca din 1912 si este intr-o continua expansiune la nivel international, actualmente fiind prezent in peste 75 de tari. In conditiile in care piata de paste la nivel international este in scadere in ultimii 2 ani, La Molisana este brandul care a inregistrat o crestere de +30% in 2015 si +41% in 2016”, precizeaza reprezentantii Parmafood Distribution.
La Molisana are o cifra de afaceri anuala estimata la circa 115 milioane de euro, aproximativ 35% din vanzari fiind realizate in cele peste 75 de tari in care exporta. Parmafood Group Distribution este unic importator al brandului La Molisana in Romania.
Cmentariile sunt închise