Pentru al doilea an consecutiv, Jerry’s Pizza a sărbătorit alături de toți iubitorii de pizza și a oferit mii de pizza-desert cadou
Jerry’s Pizza, cel mai important operator din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, a celebrat la nivel național, pentru al doilea an consecutiv, Ziua Internaționala a Pizzei, pe 9 februarie. După succesul de care s-a bucurat anul trecut, Jerry’s Pizza a ales să lege campania #SărbătorimPizza de apreciatul lor Pizzert (pizza-desert). Așadar, la fiecare comandă de pizza a fost adăugat un Pizzert gratuit.
În data de 9 februarie, pentru susținerea ofertei de care s-au bucurat mii de români care au sărbătorit alături de Jerry’s Pizza Ziua Internaționala a Pizzei, compania a suplimentat numărul de angajați disponibili, cât și cantitatea de ingrediente, comparativ cu o zi normală: au fost folosite tone întregi de aluat, precum și sute de kilograme de mozzarella, sos pentru pizza și pandișpan pentru Pizzert. Toate pentru a celebra pizza cum se cuvine de ziua ei.
„Anul trecut, Ziua Internațională a Pizzei a fost un moment foarte important de care ne-am bucurat live cu comunitatea noastră. Și am știut de atunci că trebuie să facem din acest eveniment unul recurent, o tradiție a brandului Jerry’s Pizza. Anul acesta, am continuat sărbătoarea și am oferit câte un Pizzert fiecărui client. Iar în online, am făcut cinste tuturor celor care iubesc pizza, fie ei clienții noștri sau nu. Deoarece credem că Pizza Day e despre pizza, nu despre oameni sau branduri”, a declarat Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza.
Astfel, în perioada 10-13 februarie, Jerry’s Pizza a continuat seria surprizelor și a încurajat toți iubitorii de pizza să sărbătorească împreună în stilul propriu cu orice fel de pizza preferată, de la Jerry’s Pizza, alte branduri sau chiar făcută în casă. Fiecare persoană care a urcat un story sau o postare cu dovada celebrării pizzei de ziua ei și a folosit hashtagul #SărbătorimPizza a primit cadou o pizza. Iar provocarea a venit chiar de la Jerry Dauteuil (clipul poate fi vizionat aici).
Întreaga campanie vine în susținerea misiunii pe care brandul și-a asumat-o încă de anul trecut, aceea de a ajuta oamenii să găsească în fiecare zi un motiv de sărbătoare care merită celebrat.
Cmentariile sunt închise