PepsiCo aduce si in Romania proiectul „PepsiCo Go Trendsetter Challenge”, prin care implica tinerii absolventi sa identifice noi tendinte din industria alimentelor si bauturilor
PepsiCo a anuntat lansarea proiectului sau PepsiCo Go Trendsetter Challenge si in Romania, invitand astfel tinerii absolventi sa-si valorifice abilitatile antreprenoriale si sa identifice urmatoarea directie importanta din industria alimentelor si bauturilor. Pentru prima data in Romania, proiectul se deruleaza in zona Europei si Africii Subsahariene.
Prin aceasta initiativa, compania isi propune sa gaseasca tineri cu talent pentru business care pot identifica ceea ce ei considera ca va fi urmatoarea idee revolutionara in industria alimentelor si bauturilor. Absolventii care se vor inscrie la acest program vor trebui sa creeze un produs unic, din categoria alimentelor sau bauturilor, sau sa dezvolte un produs PepsiCo existent si sa-l prezinte specialistilor companiei, impreuna cu un plan de lansare pe piata. Candidatii care vor ajunge in ultima etapa a proiectului vor avea ocazia sa participe la un interviu pentru a obtine un loc in cadrul unuia dintre programele de top, dedicate absolventilor, din cadrul companiei.
„PepsiCo Go Trendsetter Challenge este o platforma extraordinara care ii ajuta pe absolventi nu numai sa-si prezinte propriile idei de business, dar si sa isi inceapa cariera. De asemenea, la cea de-a doua editie, programul se va derula pe noua piete, fata de trei, astfel ca ne asteptam ca ideile prezentate in cadrul competitiei sa fie si mai indraznete ca pana acum. Daca esti de parere ca ai urmatoarea mare idee care o sa revolutioneze industria alimentelor si bauturilor si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu interesant si vibrant, abia asteptam sa te cunoastem”, spune Becky Taylor, Senior Director Digital, PepsiCo Europa si Africa Subsahariana.
Programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este disponibil de-a lungul a noua piete unde compania este activa: Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Serbia, Romania, Grecia, Rusia si Africa de Sud.
Cum functioneaza
Candidatii vor fi evaluati in cadrul unui proces format din trei etape, pe parcursul a 12 saptamani. In urma acestuia, PepsiCo va realiza un top al celor mai buni absolventi, oferindu-le tinerilor curiosi si cu idei unice o pozitie full-time la PepsiCo.
Etapa a doua: Mentorii ajuta la punerea in practica a ideilor
Expertii din cadrul PepsiCo vor selecta conceptele cu cel mai mare potential dintre toate cele inscrise. Cei alesi vor primi acces la un portal digital global unde vor lucra impreuna cu un mentor cu experienta din cadrul PepsiCo la dezvoltarea ideii lor.
Etapa a treia: Finala
Cei mai talentati candidati, alesi in a doua etapa a competitiei, vor castiga un loc in finala si vor avea oportunitatea de a-si prezenta ideea unui panel format din experti in marketing de la PepsiCo. Toti finalistii vor avea oportunitatea de a participa la un interviu pentru a obtine un loc in programele competitive PepsiCo dedicate absolventilor din departamentele de Digital.
Programul Digital Graduate are o structura de un an, timp in care acestia lucreaza in domenii precum e-commerce, marketing de brand si social media. Absolventii au oportunitatea de a modela viitorul industriei alimentelor si bauturilor, inclusiv sa influenteze ce, cat si de unde cumpara consumatorii.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net in 2016, adus de un portofoliu de alimente si bauturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama variata de produse alimentare si bauturi savuroase, printre care 22 de branduri ce genereaza fiecare peste 1 miliard de dolari in vanzari de retail anuale.
Cmentariile sunt închise