Peste 200 de cafenele participa la campania “Plateste cu poezie”, ajunsa la a 4-a editie
Julius Meinl desfasoara, pentru al patrulea an consecutiv, campania “Plateste cu poezie”, dedicata Zilei Internationale a Poeziei de e 21 martie. In campanie sunt implicate peste 200 de cafenele din toata tara, iar pentru o zi poezia devine pentru o zi moneda de schimb.
“Marca de cafea vieneza, a carui misiune este sa faca lumea mai buna prin intermediul poeziei, ii provoaca si in acest an pe romani sa isi descopere creativitatea, oferind cafea in schimbul versurilor. Astfel, pe 21 martie, in cele peste 200 de cafenele participante din toata tara, iubitorii de cafea si poezie sunt asteptati sa dea frau liber sentimentelor, lista locatiilor participante putand fi consultata pe site-ul companiei”, spun reprezentantii Julius Meinl.
Pe 20 martie a.c este organizat primul show poetic din Romania, la Beraria H din Capitala. Spectacolul ii are drept protagonisti pe Deliric, impreuna cu DOC si Vlad Dobrescu si pe KREM, cu un performance bazat pe versurile lui Iv cel Naiv. Intrarea la eveniment este libera, mai multe detalii fiind disponibile pe pagina de Facebook a evenimentului.
Anul trecut, campania-manifest lansata de Julius Meinl in octombrie 2013, in Romania, a reusit sa stranga peste 17.400 de poezii scrise de romani din peste 70 de orase din tara, toate acestea in schimbul cafelelor oferite in locatiile partenere.
Campania “Plateste cu poezie” se desfasoara la nivel global in peste 1.300 de cafenele partenere Julius Meinl in 30 de tari din intreaga lume. Totodata, in misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Robert Montgomery, artistul cunoscut ca fiind “Banksy al cuvintelor”, s-a alaturat manifesto-ului initiat de Julius Meinl si a devenit ambasadorul global oficial al campaniei “Pay With A Poem”.
“Julius Meinl este ambasadorul global al culturii cafenelelor vieneze si, pentru noi, poezia reprezinta esenta si sufletul acestei culturi. Versurile aduc oamenii mai aproape si ii inspira, la fel cum facea cu poetii de altadata in cafenelele vieneze. Astazi, dorim sa contribuim activ la a inspira oamenii si la a aduce mai multa poezie in lume . Aceasta initiativa globala ne permite sa realizam acest lucru pentru ca poezia este o limba ce poate fi inteleasa in toata lumea „, a declarat Marcel Löffler, CEO Julius Meinl.
Cmentariile sunt închise