Please… Disturb! Hotelieri la răscruce de strategii.
Suntem un popor renumit pentru ospitalitate, chiar dacă uneori renumele nu reflectă întocmai situația din teren. Webinarul Please… Disturb! ne pune în fața realității cu ajutorul a trei invitați de marcă din domeniul hotelier: Cristina Huzum, Octavian Moldovan și Horia Szabo. Începem săptămâna care în mod normal marca deschiderea sezonului la mare, cu discuții despre “relansarea” activității hoteliere, privind obiectiv ce se întâmplă cu turismul de business și dacă mai putem vorbi de salvarea celui de leisure în lunile imediat următoare, teoretic luni de concediu. Webinarul Please… Disturb! va fi moderat de Silvia Ion – managing partner Horeca Insight, se va desfășura pe 27 aprilie de la ora 17 pe platforma Zoom, iar pentru înscriere accesați formularul de aici.
Am ales pentru acest webinar invitați cu o solidă experiență în Horeca în general și Ospitalitate în particular. Înainte să ne întrebăm dacă mai putem salva sezonul estival sau care sunt influențele majore asupra vacanțelor românilor după criză, ne vom concentra atenția pe evenimentele corporate și cele plănuite îndelung și care ne marchează întreaga viață, în special nunți.
Octavian Moldovan conduce din toamna anului trecut cochetul boutique hotel cu priveliște asupra capitalei – premiatul Suter Palace. Cariera lui Octavian a fost mereu despre și în jurul ospitalității, a văzut turismul în România căpătând formă concretă și a contribuit major la rebranding-ul unui lanț hotelier de renume. Deși pare că într-o carieră de peste 20 de ani e posibil să le fi văzut pe toate, Octavian ne surprinde mereu plăcut cu un simț practic ce poate trece drept optimism în această situație nemaiîntâlnită.
Cristina Huzum este cea care imprimă determinare în activitatea emblematicului hotel Sheraton din buricul capitalei. Cristina continuă să comunice intens cu oaspeții și în aceste vremuri, pentru că a înțeles că nu ne opri din a fi ospitalieri când nu mai avem decât speranță. Oaspetele Sheraton e așteptat oricând să revină la evenimentele corporate organizate cu atenție la detalii, menite să impresioneze parteneri de business.
Horia Szabo s-a alăturat afacerii de familie și contribuie la locul menținut de domeniul Archia pe Trip Advisor, cu experiența câștigată după absolvirea unei facultăți economice. Domeniul Archia a fost martorul crizei economice din 2008 și deși se poate spune că a trecut un test important, este astăzi pus în ipostaza de a nu mai găzdui cele mai fericite evenimente din viața oaspeților săi.
Ce aduce viitorul? Se pare că momentan suntem aliniați la startul unei noi curse, una cu prea multe necunoscute. Vestea bună este că hotelierii din România au puterea și experiența să răspundă acestei noi provocări. Vor împărtăși luni, 27 aprilie din strategiile care pot face diferența între a privi decăderea unei industrii sau a pune umărul la renașterea ei – de data aceasta vor fi ei oaspeții noștri.
Cmentariile sunt închise