Portofoliul Granini se extinde cu trei sortimente, in editie limitata, dedicate sezonului rece
URBB extinde, si-n acest an, portofoliul brandului Granini cu trei sortimente create special pentru sezonul rece si reunite sub conceptul „Vis de Iarna”. Cele trei noi sortimente, lansate in editie limitata, sunt: Prune si Martipan, Mar copt si Scortisoara, Portocale, Banane si Scortisoara.
„Granini urmeaza cursul unui trend international de armonizare al condimentelor, atat in amestecul cu fructe proaspat stoarse, cat si in cazul bauturilor ambalate. Trio-ul de arome “Vis de Iarna” au fost selectate de URBB pentru extinderea gamei Granini pe durata sezonului rece pe fondul feedback-ului pozitiv al consumatorilor romani”, spun reprezentantii URBB.
„Cu noua gama «Vis de Iarna» de la Granini dorim sa completam atmosfera specifica sarbatorilor de iarna si a momentelor petrecute in familie. «Vis de Iarna» imbina, intr-un mod savuros, toate acele ingrediente de sezon, preferate de consumatorii nostri”, a declarat Paul Markovits (Marketing Vice-President, URBB).
Granini Portocale-Banane-Scortisoara, cu un continut de 50% fruct, aduce o combinatie incantatoare de arome calde, specifice iernii. Introdus in premiera in portofoliul de bauturi necarbonatate al URBB, Granini Prune & Martipan face parte din categoria still drinks si este disponibil in varianta de 1,5L. Mar Copt & Scortisoara, este o sursa de delectare in oferta Granini, dupa feedback-ul excelent primit din partea consumatorilor romani la debutul sau pe piata, in iarna anului 2016.
Variantele Mar Copt & Scortisoara si Prune & Martipan pot fi servite atat reci, cat si incalzite.
Cmentariile sunt închise