Preparate asezonate cu sos Teriyaki, disponibile in editie limitata in restaurantele KFC
Lantul de restaurante fast food KFC Romania a introdus recent in meniu o noua gama de produse, disponibila in editie limitata, ca parte a noii campanii de inovatie la nivel de produs, lansata in luna februarie a acestui an. „Inspirate din bucataria japoneza, noile retete de produse au fost dezvoltate cu ajutorul unui chef local, din dorinta de a oferi un gust nou preparatelor, dar pastrand reteta puiului deja cunoscuta in restaurantele KFC”, spun oficialii companiei. Noile preparate sunt asezonate cu sos Teriyaki si pot fi gasite in patru sortimente: Crispy Strips Teriyaki, Twister Teriyaki, Salata Teriyaki, Orezul Teriyaki, format din legume marinate, salata proaspata Iceberg, sos Teriyaki si seminte de susan.
„Ne-am dorit sa ii surprindem pe fanii brandului KFC cu o noua platforma de produse inedite. Nu am realizat nicio modificare in reteta puiului KFC, ci am adaugat doar un „flavour” exotic. Ne-am indreptat atentia spre produsele cele mai indragite de consumatorii nostri: Crispy Strips si Twister, dar am incercat sa echilibram balanta si prin reinventarea altor produse, precum orezul si salata. Noua platforma Teriyaki face parte din strategia noastra de inovatie in a oferi cele mai originale retete clientilor nostri”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group.
Noile produse sunt disponibile in toate restaurantele KFC din Romania, in perioada iulie – august 2018.
Cmentariile sunt închise