Primul eveniment regional #ChefsForChefs, concept sub care Unilever Food Solutions reuneste bucatarii profesionisti, a avut loc la Cluj

Profesionisti din industria HoReCa s-a reunit, pe 26 septembrie, la Wonderland, in Cluj, pentru a participa la primul eveniment regional aflat sub umbrela #ChefsForChefs. Conceptul #ChefsForChefs isi propune sa aduca bucatarii impreuna, pentru a impartasi idei si sfaturi si pentru a se inspira din noile trenduri gastronomice.

Peste 300 de bucatari profesionisti, manageri de locatie si distribuitori din Transilvania au participat la eveniment. Astfel, Clujul, Bistrita Nasaud, Mures, Harghita, Covasna, Brasovul, Sibiul, Alba si Hunedoara s-au intalnit pentru a discuta ultimele tendinte si a explora aromele si ingredientele prezentate in cadrul demonstratiilor culinare.

Strategia de evolutie a industriei HoReCa, in viziunea Unilever Food Solutions

Specialistii Unilever Food Solutions (Roxana Croitoru, Marketing Leader si Evelina Baroiu, Trade Marketing Executive SE) au vorbit despre rolul Unilever Food Solutions in experientele bucatarilor profesionisti, precum si despre tendintele culinare ce vor influenta anii urmatori. Conform studiilor realizate la nivel global de catre Food Energies, Kantar Futures, in 2017, industria culinara are nevoie de transparenta, emotie, reinventare, flexibilitate si calitate.

De altfel, aceste trenduri se regasesc din ce in ce mai des in programele Unilever Food Solutions. Proiectul RestoVille demonstreaza tocmai pasiunea Unilever Food Solutions pentru reinventarea si evolutia industriei HoReCa. RestoVille este o platforma dedicata localurilor HoReCa din Romania, denumita „Orasul iesitului in oras” (in curand disponibil pe www.restoville.ro).

Panel de discutie si demonstratii culinare la #ChefsForChefs Cluj 2018

Evenimentul #ChefsForChefs a gazduit un panel si doua demonstratii culinare. Chef Paul Siserman, CEO Black Sakura, owner si fondator Ink Chef Academy, Cluj a sustinut o demonstratie culinara, pregatind doua retete savuroase, pe baza de peste.

Chef Nicolae Vasile, Fondator Gastro Art si Bucatar Sef Papila Bistro, Bucuresti si Chef Robert Voicu, Unilever Food Solutions Romania au pregatit o demonstratie culinara in care cuvantul-cheie a fost „Fusion”. Chefii au adus in discutie mancarea traditional romaneasca, influentele asiatice in bucatariile europene, tendintele si potentialul de integrare a preparatelor cu specific asiatic in meniurile restaurantelor cu specific international.

Tot despre aromele Fusion s-a discutat si la panelul „Influentele bucatariei asiatice in gastronomia europeana”, moderat de Silvia Ion, Managing Partner HoReCa Insight, unde speakeri au fost: Chef Nico Lontras, Fondator si Bucatar Sef – Rare Food, Bucuresti si Chef Catalin Petrescu, Bucatar Sef Nuba si Argentine Steak & Sushi, Bucuresti.

#ChefsForChefs 2018 a fost scena multor evenimente speciale, precum cel prezentat de Modulab. Ioana Calen, Modulab, a propus un experiment in care s-au folosit casti neuronale pentru a arata cat de puternic este perceput gustul in creier, ce il determina pe consumator sa revina in locatiile HoReCa preferate si, cel mai important, cum pot profita bucatarii si managerii de locatie de acest lucru. Ioana a mentionat faptul ca Unilever Food Solutions a fost primul lor client din domeniul HoReCa, pentru care au realizat un astfel de experiment in Romania.

Pe drumul catre fine dining partenerii au avut un rol esential

Pentru ca mancarea este savurata cu mai multa placere alaturi de un vin bun, Crama La Salina a incheiat agenda evenimentului cu o prezentare despre vin si asocierile culinare. La Crama La Salina (www.cramalasalina.ro), invitatii au aflat mai multe despre vinurile Issa si au putut degusta.

Unul dintre partenerii evenimentului #ChefsForChefs a fost Microgreens (www.microgreens.ro), la standul carora participantii au putut testa diferite microplante. Iar la standul Saporoso (www.saporoso.eu) invitatii au aflat totul despre echipamentele HoReCa.

Transilvania Business a fost partenerul media #ChefsForChefs 2018.

Rolul Unilver Food Solutions in dezvoltarea HoReCa la nivel global

Cu branduri precum Knorr, Carte D’Or, Hellmann’s sau Rama, Unilever Food Solutions aduce in prim-plan cele mai bune ingrediente si solutii care pot ajuta orice bucatar sa obtina mereu un gust constant in meniurile sale. In acelasi timp, ii ajuta cu sfaturi pentru a mentine o afacere profitabila in industria HoReCa, de la eficienta financiara la productivitate si pana la sustinerea creativitatii intr-un mediu dinamic, mereu in schimbare.

Din 1995 in Romania sub umbrela Bestfoods, apoi din 2001 ca Unilever Food Solutions, ofera zi de zi inspiratie culinara si comerciala bucatarilor si managerilor de restaurante. Fiind prezenti in peste 74 de tari, au experienta colaborarii cu bucatari din intreaga lume. Impreuna cu ei si cu cei peste 230 de bucatari Unilever Food Solutions, reusesc sa genereze idei, produse si retete care sa vina ca raspuns la provocarile zilnice din bucatariile profesionale.

 

Cmentariile sunt închise