Profit cu 50% mai mare in primul semestru din 2016, pentru URBB

Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a raportat pentru prima jumatate a anului in curs un profit cu 50% mai mare, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB, este cel mai bine vandut brand international de bere de pepiata din Romania, inregistrand o crestere de 20% involum raportat la acelasi interval din anul precedent.

„Ne bucuram ca eforturile noastre sustinute si strategiile de la inceputul anului au condus in 2016 la rezultate in crestere pentru brandurile URBB atat la nivel general, cat si individual. Un motiv special de mandrie este cresterea de 20% a brandului Tuborg, cel mai bine vandut brand de bere international din Romania, care are o cota de piata de 23% in segmentul premium. Obiectivul nostru este sa pastram ritmul sustinut de crestere pana la finalul anului, iarpentru 2017 ne propunem sa acceleram aceste rezultate pozitive”, a declarat Shachar Shaine, Presedinte URBB.

Pentru primele opt luni ale anului, compania a raportat o evolutiein crestere atat la nivel de volum, cat si de valoare, pentru intreg portofoliul. Astfel, volumul de vanzari a crescut cu 10% pe piata interna si cu 13% in total, cumuland si exporturile. In termeni de valoare, cresterea este de 14% pentru aceeasi perioada a anului pe piata interna, in timp ce cresterea cumulata este de 16%, calculand si valoarea produselor exportate. Din intregul portofoliu, procentul exporturilor reprezinta 10% din productie, in timp ce cresterea segmentului de exporturi pentru primele opt luni ale anului este de 64% in volum si de 81% in valoare. Pe parcursul acestui an, URBB a introdus in portofoliu doua noi produse: berea Weihenstephaner Hefe Weiss Bier, una din cele mai apreciate beri weizen din lume, si Tuborg Shot, un produs unic in segmentul sau, cu o concentratie de alcool de 9%.

 

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise