Radu Savopol – co-fondator 5 to go
Care au fost cele mai mari provocări ale lui 2018?
Anul trecut a fost un an important în evoluția business-ului 5 to go, pentru că ne-am propus obiective de dezvoltare curajoase, și anume ca până la finalul anului 2018 să ajungem la 100 de unități deschise. Datorită programului de consolidare și dezvoltare a echipei, am reușit să îndeplinim targetul de business development mai repede cu 2 luni, iar rețeaua 5 to go a ajuns la 100 de cafenele deschise mai repede decât ne-am propus.
Care au fost cele mai mari realizări din 2018?
Anul 2018 a fost un an bogat în realizări. Am desfășurat parteneriate de succes cu editura Nemira (Ziua Internaționala a Cărții), cu Art Safari, am fost prezenți în cadrul a zeci de evenimente studențești și am lansat aplicația mobilă 5 to go. Totodată, începând cu luna august, împreună cu Banca Transilvania, ne-am alăturat proiectului pilot de mobilitate electrică UberGREEN, serviciul de transport cu mașini 100% electrice.
Pasiunea cu care s-a lucrat la fiecare proiect, atât în echipa de management intern, cât și în cadrul locațiilor, a făcut posibil ca anul acesta 5 to go să primească titlul de Cea mai bună cafenea din Romania în cadrul HORECA AWARDS, într-un clasament în care s-au aflat Origo și Starbucks.
În plus, mă bucur să pot menționa și implementarea a trei noi concepte: Divizia Mobilă, Coffee Spot și 5 to go Drive, esențiale pentru extinderea și integrarea business-ului în funcție de necesitățile fiecărei zone.
Care vor fi cele mai mari provocări în 2019?
Sunt sigur că și anul acesta va reprezenta o provocare și, așa cum am acționat și în anii trecuți, nu vom aștepta oportunitățile, ci le vom crea chiar noi. Orice situație se poate transforma într-o reală oportunitate atunci când ai în spate o echipă și parteneri pasionați, dornici să se dezvolte și să ducă mai departe povestea românească 5 to go.
Care vor fi cele mai mari oportunități în 2019?
În anul 2019 ne propunem să dezvoltăm gama de produse și noi concepte de locații. De asemenea, printre principalele obiective se numără și diversificarea gamei de produse, care va ajuta la creșterea valorii pe tranzacție. Anul care s-a încheiat a fost unul important în evoluția meniului din cafenele. Odată cu listarea gamei de siropuri Private Label, a fost listată și gama Coffee For Home, ambele beneficiind de un real succes în rândul clienților noștri. Mai mult, ne propunem dezvoltarea unor concepte moderne, care să vină în completarea celor existente în lanțul 5 to go.
Care este cel mai important obiectiv personal de business pentru noul an?
Obiectivul personal de business pentru noul an este de extindere a conceptului 5 to go dincolo de granițele României. Pe lângă asta, ne-am propus ca la finele anului 2019 să numărăm 150 de locații, păstrând trendul crescător de până acum.
Înapoi la articolul principal: Manageri Horeca de top: provocările și oportunitățile pentru 2019 vs 2018
Cmentariile sunt închise