Rebranding Pep & Pepper în contextul extinderii la nivel național

Pep & Pepper, lanțul de restaurante fast-casual care pune accent pe oferirea unor mese gustoase la prețuri accesibile, anunță un rebranding major, menit să alinieze brandul la cerințele consumatorilor moderni. Cu o nouă abordare de design minimalist, urban, schimbarea pune accent pe simplitate și mai ales, pe calitatea ingredientelor, reflectată în noul motto al Pep & Pepper: „Mai puțin înseamnă mai mult și mâncarea este paleta noastră de culori.”

De la lansarea sa în 2017, Pep & Pepper a ajuns un jucător important pe piața fast-casual din România, având, în prezent, 14 localuri în orașe-cheie. Restaurantele brandului servesc anual peste 1 milion de clienți, acoperind un public divers, cu gusturi și preferințe variate. Printr-un mix atent ales între restaurantele proprii și cele francizate, Pep & Pepper oferă mese adaptate diferitelor ocazii și pofte. Astfel, brandul se aliniază la tendința globală de a avea preparate echilibrate și proaspete, oferind, în același timp, confortul și rapiditatea serviciilor de tip fast-food. Această abordare a consolidat reputația Pep & Pepper ca o alegere preferată pentru cei care caută atât calitate, cât și diversitate.

Potrivit reprezentanților companiei, consumatorii din ziua de azi își doresc experiențe culinare care să le încânte papilele gustative și să le ofere o gamă bogată de opțiuni. Ei își doresc mese preparate de bucătari, care să fie delicioase, diverse și realizate cu ingrediente de calitate, în care pot avea încredere. Toate acestea, fără a face compromisuri în privința prețului accesibil. Pentru a evidenția aceste calități, Pep & Pepper a adoptat o nouă imagine care reflectă mai bine esența brandului — simplitate, prospețime și accent pe calitatea mâncării. Acest rebranding marchează o etapă importantă în cursul companiei, subliniind alinierea la tendințele globale, rămânând în același timp fidel valorilor sale de excelență culinară și prețuri corecte.

Ceea ce diferențiază cu adevărat Pep & Pepper este angajamentul său ferm de a oferi atât gust, cât și nutriție într-un mediu fast-casual. Inspirat de principiile ghidului britanic Eatwell, care oferă recomandări despre cum și în ce cantități trebuie asociate grupurile alimentare esențiale, meniul Pep & Pepper este conceput cu atenție pentru a oferi mese echilibrate din punct de vedere nutrițional, adaptate la gusturile și preferințele alimentare ale consumatorilor. De la farfurii ușor de personalizat până la boluri cu influențe internaționale, paste, sandvișuri, wrapuri și supe, Pep & Pepper oferă o diversitate de opțiuni, asigurându-se, astfel, că fiecare persoană găsește un preparat potrivit, pentru orice oportunitate de consum.

Prin introducerea de produse noi la fiecare șase luni, brandul nu doar se menține în fruntea tendințelor culinare globale, dar își păstrează și clienții doritori de preparate proaspete și inovatoare. Fie că este vorba de o gustare rapidă între întâlniri, o masă post-antrenament sau o cină sănătoasă cu familia, meniul Pep & Pepper asigură combinații perfecte de gust și opțiuni accesibile, stabilind noi standarde în spațiul fast-casual.

Pep & Pepper își continuă expansiunea, având deja 14 locații deschise în cele mai importante orașe din România, inclusiv București, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Alba Iulia, Târgu Mureș, Craiova, Timișoara și Iași. Operând printr-un mix de zece unități deținute în regim propriu și patru francizate, brandul este pregătit să își extindă și mai mult prezența, cu noi restaurante, în zone urbane cheie, precum Sibiu și Cluj-Napoca, care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2024.

Potrivit reprezentanților companiei, oaspeții din sectorul HoReCa apreciază modul în care Pep & Pepper simplifică mesele, oferind opțiuni delicioase și pline de savoare, care atrag o gamă largă de consumatori. De fapt, multe dintre deschiderile de localuri vin adesea ca un răspuns la cererile consumatorilor, deoarece cei care au savurat preparatele brandului sunt nerăbdători să revină la Pep & Pepper. Încurajat de răspunsul pozitiv din partea consumatorilor, lanțul va continua planurile de dezvoltare pe parcursul anului 2025, vizând orașele majore din România. În acest context, ca parte a dezvoltării sale strategice, Pep & Pepper caută noi parteneri de franciză care împărtășesc angajamentul de a oferi experiențe culinare fast-casual de înaltă calitate.

Cu un sistem solid de sprijin, care include asistență în selectarea localurilor, design și instruire operațională, brandul vine cu o oportunitate unică pentru antreprenorii care împărtășesc viziunea de a transforma peisajul culinar din România cu ajutorul unor soluții rapide și delicioase.

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

fourteen + 1 =