Rebranding Selgros: o noua identitate vizuala si o strategie focusata pe clientii foodservice

Selgros Cash&Carry Romania anunta finalizarea procesului de schimbare a identitatii, prin preluarea siglei si a elementelor grafice ale Transgourmet, compania din care face parte din 2011. Demarat in 2014, rebranding-ul a urmat achizitiei retelei Selgros de catre Transgourmet Holding AG, al doilea cel mai mare grup cash & carry si comert B2B din Europa.

Strategia de rebranding s-a concretizat, in special in ultimul an, intr-un plan de schimbari majore la nivel de business, servicii si comunicare. Selgros a lansat Clubul Profesionistilor, un program de loializare pentru clientii din hotelarie, restaurante, catering sau revanzatori. Complementar, compania a deschis un Centru de Distributie in Bucuresti destinat exclusiv gastronomilor, cu sortimente alimentare, functionale si de curatenie, optimizate in permanenta.

Conceptul de Club al Profesionistilor si Pasionatilor de Bunataturi a devenit locul in care se intalnesc deopotriva pasiunile clientilor si ale angajatilor companiei si unde pasiunea este limbajul comun. Conceptul a fost tradus in modificari ale lay-out-ului de magazin pentru a obtine o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila.  Au fost  introduse mini-piete de peste sau de fructe si legume, inclusiv cu specialitati si produse exotice.

“Am valorificat in ultimii ani experienta Transgourmet si am adaptat-o la specificul pietei. Ceea ce este Selgros astazi reprezinta rezultatul unui model de business cu beneficii pentru clienti, a reputatiei construite timp de 15 ani si a curajului de a evolua in permanenta. Multumim actionarului nostru pentru increderea si libertatea de a transforma Selgros Romania intr-o companie dinamica si adaptabila. De asemenea, multumim clientilor, partenerilor si angajatilor nostri pentru ca au fost si sunt alaturi de Selgros”,  a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry Romania

Schimbarea identitatii vizuale coincide cu aniversarea a 15 ani de prezenta pe piata locala si de consolidare a pozitiei de partener al profesionistilor.  Compania detine in prezent 19 magazine de format mare (10.000 mp suprafata de vanzare) si urmeaza sa inaugureze anul acesta un nou concept de magazin, cu format restrans, la Targu Mures si Alba Iulia.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise