Recunoaștere internațională pentru Parmafood Group Distribution
Parmafood Group Distribution a fost recompensat cu cea mai înaltă distincție, respectiv Distribuitorul Anului la Conferința Internațională dedicată brandului TABASCO®, desfășurată în perioada 10 – 12 iunie la Split, Croația. Premiul a fost acordat pentru cea mai bună distribuție, cea mai buna evoluție a cifrei de afaceri și cele mai relevante acțiuni de marketing. Parmafood a început importul brandului TABASCO® în 2012, iar creșterile constante de la un an la altul au contribuit decisiv la creșterea categoriei.
TABASCO® este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate branduri, având o istorie de peste 150 de ani și 195 de distribuitori internaționali. Sosul TABASCO se produce pe Insula Avery din Louisiana – SUA, locul în care, la 1868, familia McIlhenny a produs inițial legendarul și originalul sos de ardei roșii TABASCO®. În acest moment sosul TABASCO® este un produs de bază atât în consumul casnic, cât și în restaurante din întreaga lume, devenind referința acestei categorii. Compania, deținută și administrată în continuare de familia McIlhenny, produce doar sos de ardei, dar a dezvoltat în timp gama din care în Romania sunt importate 4 produse: TABASCO® Sos de ardei roșu, TABASCO® Sos de ardei verde, TABASCO® Chipotle și TABASCO® Sriracha. Din septembrie 2022 se va lansa și pe piața din România cunoscutul sos TABASCO® Habanero.
Câștigătorul acestei distincții – Parmafood Group Distribution – este o companie cu capital românesc înființată în 1991 de Eugen Savu. Inițial importatoare și distribuitoare a producătorului italian Parmalat, de altfel cei de la care s-a inspirat numele Parmafood, compania a continuat să promoveze în portofoliu numeroase branduri internaționale. Modelul de business are la bază parteneriate de durată cu furnizorii externi, reflectate de construirea planului de business anual, a strategiei de dezvoltare, implementare și promovare .
În prezent, Parmafood este unul dintre principalii jucători de pe piața din România de import și distribuție a produselor alimentare și a băuturilor, cu o cifră de afaceri anuală de peste 250 milioane lei. Compania își împarte activitatea de distribuție menținând un echilibru între vânzările cu amănuntul și HoReCa, având o ofertă de produse care aduce beneficii prin complementaritate
Cmentariile sunt închise