Restaurantele grupului Stadio Hospitality Concepts livrează mâncare delicioasă direct acasă, plus un meniu special de Paște
Grupul de restaurante Stadio Hospitality Concepts (Stadio, Social 1, NOR, Cișmigiu – Bistro la Etaj, 18 Lounge și Embassy Park) livrează oaspeților, care acum stau acasă, cele mai apreciate preparate din meniu. „Papanașii care ne-au făcut celebri” de la Stadio, „Cea mai bună Salată de vinete coapte” de la Nor sau „Burgerul de Somon” de la Social 1 sunt doar câteva din preparatele disponibile online, care se pot comanda la numărul de telefon 0731 33 33 11 și sunt livrate direct acasă în cel mai scurt timp. Livrarea este asigurată gratuit pentru orice adresă din București și Ilfov.
În plus, a fost creat și un meniu special, cu ocazia Paștelui. Meniul reunește toate preparatele românești de sărbătoare, printre care friptura fragedă de miel, “Pasca fericită de Casă” sau ouăle roșii.
Mâncarea este pregătită respectând toate condițiile de igienă și siguranță care se impun în acest moment, același lucru fiind valabil și pentru livrare. Meniurile pot fi consultate online, pe paginile web ale restaurantelor Stadio, NOR, Cișmigiu – Bistro la etaj, Social 1, 18 Lounge și Embassy Park. Începând cu această săptămână, comenzile vor putea fi făcute și prin intermediul aplicațiilor Food Panda, Uber Eats și Glovo.
Stadio Hospitality Concepts a închis temporar restaurantele grupului încă din data de 16 martie, înainte de decizia Guvernului de a suspenda activitatea operatorilor economici din HoReCa.
Compania SHC deține și operează restaurantele NOR (aflat la etajul 36 al celei mai înalte clădiri din România), Stadio, Social 1, Cișmigiu – Bistro la Etaj, 18 Lounge și Embassy Park. Ultimele două restaurante sunt și cele mai noi achiziții ale grupului, ele fiind preluate anul acesta, în luna februarie. Restaurantele grupului SHC se încadrează în categoria smart casual și sunt localizate în spații emblematice ale Bucureștiului. Totodată, grupul SHC operează și spațiul Qreator din Piața Victoriei. În 2019, grupul SHC a avut o cifră de afaceri de 7,3 milioane de euro, față de 5,5 milioane de euro cât a înregistrat în 2018.
Cmentariile sunt închise