Revista Vinul.Ro a devenit bilingva, cu recomandari de locuri, oameni si gusturi bune in romana si engleza
La intrarea in cel de-al zecelea an de la prima editie tiparita, cea mai veche revista de vinuri cu aparitie lunara din Romania, Vinul.Ro, devine o publicatie bilingva „de continut”: recomandari de locuri, destinatii turistice, evenimente si oameni de interes, mancaruri, traditii locale & idei. Si, fireste, de vinuri care pot face faima tarii noastre in fata conationalilor sau a strainilor care ne viziteaza.
In afara de abonatii Vinul.Ro, care primesc lunar revista in cutiile postale si beneficiaza si de cadouri de abonare, reteaua de distributie nationala gratuita a fost largita si ea, odata cu trecerea la editia bilingva: hoteluri si restaurante de top, cladiri de birouri unde activeaza tineret cosmopolit, wine baruri si alte locatii selectate vor gazdui, in fiecare luna prin rotatie, un numar de exemplare menite sa starneasca – prin calitatea articolelor si imaginilor publicate – interesul pentru savorile culinare, culturale si oenologice ale Romaniei.
Echipa de jurnalisti si comunicatori reunita sub brandul publicistic Vinul.Ro este responsabila pentru:
– organizarea concursului anual (aflat deja la a 9-a editie) Premiile de excelenta Vinul.Ro – un demers menit sa ofere recunoasterea meritata oenologilor si cramelor care realizeaza cele mai bune vinuri romanesti, dar mai ales un instrument util de orientare a consumatorilor si profesionistilor din restaurante prin multitudinea de produse disponibile pe piata;
– organizarea primei miscari culturale de promovare a soiurilor autohtone de struguri pentru vin din Romania – Cercul de Feteasca;
– organizarea primului Congres National de Gastronomie si Vinuri din Romania – alaturi de GastroArt.Ro si Chef Nico Lontras;
– publicarea primelor Ghiduri de vinuri din Romania;
– documentarea (si, in curand, publicarea) primului album de fotogastronomie romaneasca – „Gastronomie romaneasca de secol XXI”
– redactarea a sute de articole si documentari despre vinuri si gastronomie destinate sa vada lumina tiparului in alte publicatii partenere;
– sute de evenimente de lansare sau prezentare de vinuri;
– prezentari si recenzii de restaurante;
– campanii de promovare a consumului de vin in restaurante (Primavara in rose, Vara in alb, Toamna in rosu samd)
– sute de degustari & prezentari educative sau comparative de vinuri, destinate profesionistilor si amatorilor;
– consultanta si parteneriate cu restaurante ambitioase, interesate de promovarea ofertei de vinuri si gastronomie (de la redactarea de meniuri pana la organizarea si promovarea de evenimente);
– comunicare pentru branduri din domeniile productiei si comertului cu vinuri;
– realizarea primei campanii de promovare a valorilor culinare traditionale din Romania, in 2005 – Revolutia Plescoi.
Cmentariile sunt închise