Romania, promovata ca „destinatie turistica pentru 365 de zile pe an” la Targul International de Turism de la Madrid
Romania este prezenta la Targul International de Turism de la Madrid (FITUR Madrid – Feria Internacional de Turismo) in perioada 17 – 21 ianuarie, printr-un stand de 120 de metri patrati, avand ca mesaj principal de promovare „Romania – o destinatie turistica pentru 365 de zile pe an”.
„Tinand cont de semnificatia istorica a anului 2018, Ministerul Turismului va marca Centenarul Marii Uniri prin amplasarea in cadrul standului a unei replici a portii de intrare in cetatea Alba Iulia. Pe intreaga perioada a desfasurarii manifestarii expozitionale, vizitatorilor standului Romaniei le vor fi prezentate, atat la nivel informational, cat si pe suport video, detalii istorice privind implinirea celor 100 de ani de la Marea Unire, dar si principalele produse turistice romanesti: circuitele culturale, turismul in natura, turismul rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness, reliefand astfel potentialul turistic al Romaniei ca destinatie pentru 365 de zile pe an”, se precizeaza in comunicatul emis de MInisterul Turismului.
Delegatia Ministerului Turismului in Spania va fi condusa de catre secretarul de stat, Cristina Ionela Tarteata, care va gazdui festivitatea de deschidere a standului Romaniei, alaturi de Ambasadorul Romaniei in Regatul Spaniei, Gabriela Dancau. Conform sursei citate, programul oficialului din ministerul de resort va include intalniri cu reprezentanti din domeniul turismului, in vederea intensificarii demersurilor de promovare a Romaniei ca destinatie turistica.
FITUR Madrid (Feria Internacional de Turismo – Targul International de Turism) reprezinta cel mai important targ de turism pentru pietele ibero-americane. Acesta este salonul de turism spaniol de referinta in domeniul turismului in general, care ofera profesionistilor din domeniu oportunitatea de a se intalni, de a schimba contacte si idei de marketing, de a genera sinergii si noi oportunitati de afaceri si de a se pune la curent cu evolutiile pietei internationale de turism pentru a genera liniile ulterioare de actiuni de marketing si vanzari.
Targul beneficiaza si de o vizibilitate mediatica importanta, in ultimul an organizatorii transmitand date despre FITUR la peste 50 milioane de persoane prin retelele de socializare Facebook si Twitter, manifestarea fiind prezenta, de asemenea pe Youtube, Flickr si Linkedin, dar si pe portalurile a peste 200 de bloggeri de turism acreditati.
Cmentariile sunt închise