S-a deschis Smarket – singurul restaurant KFC în VR dedicat Smart Menu
KFC România a relansat mult așteptatul Smart Menu, unul dintre cele mai îndrăgite produse de către fanii brandului. De această dată, KFC propune consumatorilor o varietate de Smart Menu și, în plus, anunță deschiderea singurului restaurant KFC în VR: Smarket. Prin intermediul unui dispozitiv digital (telefon sau tabletă), consumatorii sunt invitați să se bucure de o experiență virtuală, prin care pot beneficia de premii #pebune, exclusiv create pentru Smart Menu.
Smarket, singurul restaurant KFC virtual, poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount “%”, din viața reală sau din online. Consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde întreaga experiență #fingerlickingood este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. În plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat să treacă 3 probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui. Mai multe detalii despre experiența virtuală se regăsesc într-un tutorial dedicat.
KFC pune la dispoziția celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii #pebune: 600 de vouchere cu discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, și, prin tragere la sorți, marele premiu al campaniei – o pereche de ochelari VR.
KFC inovează la nivel de comunicare și regândește modalitatea prin care își recompensează fanii, oferindu-le discount-uri într-o formă diferită, de entertainment. Astfel, prin folosirea unei tehnologii interactive, consumatorii care sunt din ce în ce mai conectați la mediul digital se pot bucura de o experiență de tipul unei vânători de oferte #pebune.
Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, toate la un preț special, de 14,90 lei. Pe lângă cele 2 variante deja cunoscute – Picant și Nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta. Dincolo de varietatea de produse și oferte disponibile în restaurantele KFC, serviciul Delivery, accesibil atât în București, cât și în provincie, pune la dispoziția consumatorilor oferte personalizate care se diferențiază prin combinațiile de produse: THE BOX, Smart Bucket și Smart Bucket Plus.
„Cu ocazia relansării Smart Menu, una din cele mai îndrăgite campanii de la KFC, ne orientăm către consumatorii care sunt în căutare de oferte autentice, 100% potrivite lor și care, totodată, își doresc o experiență nouă, amuzantă și interactivă. Noile oferte Smart Menu, care conțin produse deja apreciate de fanii KFC, sunt disponibile în restaurantele KFC, dar și în cadrul serviciului Delivery, în variante personalizate pentru cei care vor să comande produsele acasă sau la birou. În plus, lansăm platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a înțeles că trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și consumatorii care petrec tot mai mult timp în mediul digital. În cadrul platformei de VR, fanii brandului sunt invitați să descopere, în compania celebrului Colonel Sanders, o vânătoare inedită de oferte #pebune. Prin parcurgerea unui traseu virtual, reușim să transformăm oferim consumatorilor informații despre produsele și ofertele KFC printr-o formă de entertainment ce presupune o experiență cu totul diferită de cele cu care aceștia au fost obișnuiți până acum”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
În România, lanţul de restaurante KFC numără 82 de unități atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Arad, Botoşani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și 16 în Italia.
Cmentariile sunt închise