Se inteteste concurenta pe segmentul comenzilor online de mancare: Uber pregateste lansarea Uber Eats pe piata locala

Dupa primele zvonuri aparute in primavara anului trecut, este deja clar ca Uber introduce si pe piata romaneasca Uber Eats, platforma sa de comanda si de livrare de mancare. Recent, compania americana a publicat pe site-ul sau, precum si pe reteaua Linkedin, lista posturilor disponibile pentru Romania, printre care cele de General Manager, Account Executive sau Operation Manager.

Serviciul Uber Eats a fost lansat in 2014 in California si consta intr-o platforma online de comanda si livrare a alimentelor, o interfata intre restaurantele inscrise in sistem si clientii ce comanda mancarea, livrarea, la domiciliu sau birou, realizandu-se prin intermediul soferilor Uber. Clientii pot comanda atat prin intermediul site-ului, cat si prin aplicatia mobila.

„Avem sute de curieri pe drum, putem livra, in medie, in 15 minute, mentinand astfel cea mai buna calitate posibila a mancarii. De asemenea, comenzile pot fi urmarite din restaurant pana la usa clientului”, sustin oficialii companiei.

In prezent, Uber Eats este disponibil, pe langa SUA, in Franta, Marea Britanie, Spania, Austria, Polinia, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite,Japonia, India, Olanda, respectiv  in aproximativ 300 de orase de pe toate continentele.

Avand in vedere succesul pe care Uber il are deja in Romania – in 2016 a inregistrat o cifra de afaceri de 4,5 milioane de lei, in crestere cu peste 180% fata de anul anterior, este de asteptat ca noul sau serviciu sa devina un concurent serios pentru platformele de comanda si livrare de mancare deja existente.

Pe piata locala, Uber Eats va concura cu plaforme precum Foodpanda, HipMenu sau Oliviera. (foto: uber.com)

Cmentariile sunt închise