Selgroscautapasiunea.ro, platforma prin care angajatii devin ambasadori ai companiei

Selgros Cash&Carry Romania lanseaza platforma online www.selgroscautapasiunea.ro, prin care urmareste sa consolideze cultura organizationala prin recunoasterea implicarii si celebrarea contributiei angajatilor la succesul companiei. www.selgroscautapasiunea.ro este un proiect editorial “martor” care prezinta, intr-o nota personala, membri ai echipei Selgros din toate departamentele si toate magazinele din tara.

“Selgros este locul in care se manifesta energiile echipei Selgros, in care fiecare simte sa dea mai mult, sa contribuie, sa lase in fiecare zi o urma care sa fie de folos, clientilor sau colegilor. Prin aceasta platforma surprindem un instantaneu a ceea ce exista si se manifesta intre oameni care si-au gasit sau regasit locul si rostul la Selgros”,a declarat Antoneta Gales, Director Comunicare si Dezvoltare Organizationala Selgros.

Oficialii companiei precizeaza ca „programul face parte din filosofia companiei de dezvoltare si evolutie prin valorificarea membrilor echipei sale, celebrarea rezultatelor, activarea increderii, stimularea participarii si investirea cu responsabilitate. In prezent, www.selgroscautapasiunea.ro gazduieste membri ai echipei din magazinele Selgros din Pantelimon si Ploiesti si centrul de distributie gastro din Bucuresti. Platforma va integra in perioada imediat urmatoare, intr-un ritm sustinut si celelalte magazine din tara”.

Selgros Cash&Carry Romania, parte a Transgourmet Holding AG, si-a inceput activitatea pe piata locala in 2001, iar in prezent detine 19 magazine in Bucuresti, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava si Constanta.

 

Cmentariile sunt închise