The Marmorosch Hotel Bucharest – rezultate promițătoare pentru primul an de activitate
The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection, un proiect unic în industria hotelieră din România, aniversează un prim an de activitate cu rezultate solide și planuri ambițioase de dezvoltare.
La bilanțul de un an de activitate se văd eforturile concentrate pe extinderea portofoliului de servicii, crearea de noi experiențe 360 de grade pentru oaspeți, precum și pe atragerea de noi talente în echipa hotelului.
Înregistrând în prezent un grad de ocupare de 90%, precum și o creștere de 25% a personalului, hotelul de 5 stele se mândrește cu noi planuri de dezvoltare.
„A fost un an foarte bun, plin de provocări și proiecte noi, care au dus la mari realizări. Având în vedere mediul economic general, am reușit să asigurăm un grad mediu de ocupare de peste 50% în primul nostru an de activitate. În plus, ultimele luni au fost la 80-85% grad de ocupare, iar în următoarele luni suntem rezervați integral. Aceste rezultate reflectă experiența noastră operațională, munca unor echipe de profesioniști, colaborări și parteneriate de success.”, a declarat Ausra Lucinskaite, Director General, The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection Hotel.
La aniversarea a 100 de ani a clădirii care găzduiește hotelul, grupul Apex declară că a fost un adevărat privilegiu să contribuie și să scoată la lumină ceea ce azi numesc cu mândrie o experiență cu adevărat unică pentru oaspeți. La această experiență contribuie și echipa de tineri profesioniști, o atenție deosebită fiind acordată procesului de on-boarding și training, cu accent pe dezvoltare continuă.
Istoria Hotelului Marmorosch abundă de povești, practic readuce la viață parfumul unei epoci, distingându-se astfel și cucerind câteva premii semnificative în industria hotelieră. Localizat în inima orașului, cu o istorie și arhitectură deosebită, Marmorosch a înregistrat un procent de 70% ocupare din rezervări externe. În ceea ce privește scopul călătoriei, 70% din rezervările din ultimul an au venit din segmentul turismului de afaceri. Dacă se ia în considerare profilul oaspeților, cei din segmentul business preferă să rezerve camere în timpul săptămânii și sunt în mare parte interesați de experiența gastronomică oferită de hotel, dar și de serviciile de wellness. Pe de altă parte, turiștii din segmentul de agrement rezervă de obicei weekend-uri lungi.
Pentru sezonul de toamnă, The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection va lansa noi activități concepute pentru oaspeții săi, precum Brunch-ul Marmorosch, activări speciale pop-up sau prezentări de modă în parteneriat cu designeri locali. Datorită cererii ridicate și ratelor de rezervare, hotelul intenționează să extindă zona de SPA și ia în considerare construirea unei terase pentru a îmbunătăți experiența clienților.
Inaugurat în urma unei investiții de 42 de milioane de euro, hotelul The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection este cel mai amplu proiect al operatorului hotelier lituanian Apex Alliance. Apex Alliance Hotel Management este un operator litualian independent, care dezvoltă parteneriate de management hotelier pe termen lung cu investitori instituționali, proprietari sau fonduri de investiții, pentru hoteluri deja funcționale sau în faza de investiție. Compania deține cinci hoteluri în București, cu o capacitate totală de peste 1.000 de camere. Acestea sunt Hilton Garden Inn Bucharest Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport, Courtyard Bucharest Floreasca, Moxy Bucharest Old Town și Marmorosch Bucharest. Grupul a investit circa 120 de milioane euro, până în prezent, în proprietățile hoteliere din România.
Cmentariile sunt închise